وبلاگ

معرفی 15 تا از جنجالی ترین بازی تیراندازی در موبایل! بررسی بازی های جنگی رایگان کاملیما

معرفی 15 تا از جنجالی ترین بازی تیراندازی در موبایل! بررسی بازی های جنگی رایگان کاملیما

برخی از ماشین‌ها با چسبندگی محکم اصلا مشکلی ندارند، اما اکثریت نمی‌توانند این شرایط را به درستی در مسابقه پیاده‌سازی کنند. علاوه بر این، پشتیبانی هم پاسخ چندان درستی به این دسته از ایرادها نداده است و احتمالا باید منتظر بمانیم تا این قبیل مشکلات برطرف شوند. ما وقتی از اجرای عالی بازی صحبت می‌کنیم، منظورمان در حد و اندازه‌های همین پلتفرم است. این شما هستید که باید زمین‌های اطراف امپراطوری خود را تحت یک پرچم متحد کرده و به بالاترین امتیاز دست پیدا کنید.

  • هر چه واژه‌ای که می‌سازید طولانی‌تر باشد، امتیاز دریافتی‌تان نیز بیشتر خواهد شد.
  • حضور تعدادی بازیگر مطرح هالیوود و مرگ هیث لجر در نقش جوکر هم از دلایل دیگر است.
  • اما ریسپاون توانست با انتشار یک بازی بتل رویال با نام Apex Legends در دنیای Titanfall به شکوهی که دنبال‌اش بود، دست یابد.
  • اما چند روز قبل از ملاقات بنجامین نیروهای کره شمالی به گروه مقاومت حمله میکنند و تمام افراد گروه آنها دستگیر و کشته میشوند.
  • از مبارزه با موجوداتی مانند زامبی‌ها گرفته تا هنرنمایی در مناطق جنگی و اشغالی.
  • همچنین شمار زیادی ابزار و آلات مختلف برای پیش بردن این بازی ها در اختیار شما قرار گرفته که نسبت به نسخه های قبلی قابل مقایسه اند.
  دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل 1 6.40 Call of Duty: Mobile اندروید و آیفون اندروید تایم

Dead Trigger 2 احتمالاً یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های تفنگی این لیست است که در آن باید با سلاح‌های خود با زامبی‌ها مبارزه کنید. گرافیک این بازی تفنگی از جمله نکات قابل‌توجه و مثبت آن محسوب می‌شود که حیرت‌انگیز است و باعث می‌شود با یک تجربه کاملاً واقعی مواجه شوید. در بازی PUBG Mobile، بخش بتل رویال مدت‌ها است که حالت اول شخص را به نمایش می‌گذارد و محبوبیت زیادی بدست آورده است. ماجرا از این قرار است که ۱۰۰ بازیکن در جزایری فرود می‌آیند و باید بجنگند و غارت کنند.

The Division Resurgence

بازی Honor of Kings از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است و توانسته در لیست بهترین بازی های موبایلی 2023 برای خود جا باز کند. به گفته توسعه دهندگان، این بازی جذاب روزانه صد میلیون بازیکن فعال دارد. یکی از پرطرفدارترین بازی‌هایی که در تمام سال‌های گذشته فروش بسیار بالایی داشته، Call of Duty است. درواقع به دلیل طرفداران زیادی که این بازی داشت، طراحان و سازندگان تصمیم به ارائه نسخه موبایلی نیز گرفتند.

سؤالات رایج درباره بهترین بازی تفنگی اندروید و آیفون

بعضی وقت‌ها هم در بازی های هیجان انگیز، پای هیچ غول یا داستانی در میان نیست و کاربر صرفا باید برای گرفتن بیشترین امتیاز، تلاش کند. بازی موبایل Darkness Rises یک اثر کاملا آنلاین است که علاوه‌بر حالت PVP یک بخش داستانی را نیز شامل می‌شود. بخش داستانی بازی موبایل Darkness Rises یکی از نقاط قوت بازی محسوب می‌شود و به خوبی بازیکن را درگیر خودش می‌کند. بازی از حیث گرافیک و موسیقی، بسیار عالی عمل می‌کند و ضعفی در این زمینه احساس نمی‌شود.

  بازینامه گیم لیست ۱۵ بازی داستان محور تک نفره با باس فایت‌های جذاب بازینامه

دانلود بازی فوتبال PES 2013 پلی استیشن 2

این بازی یکی از بهترین بازی‌های Nova است، اما در مقایسه با سایر بازی‌های این سبک، ژانر علمی تخیلی دارد. در بازی NOVA legacy فضایی علمی تخیلی حاکم است و قرار است مهاجمان فضایی حمله ور به سیاره‌تان را بیرون کنید. در بازی فورت نایت در مقایسه با بازی پابجی، امکانات به مراتب بیشتری در اختیار دارید و می‌توان خلاقیت بیشتری در آن به کار برد. در حقیقت این بازی تخیلی‌تر بوده و به احتمال زیاد بازیکنان، فضاهای واقعی مانند پابجی را بیشتر ترجیح می‌دهند. به طور مثال، شما می‌توانيد از طریق گوشی با شخصی که با کنسول بازی می‌کند به رقابت بپردازید.