وبلاگ

بازی Fallout 4 راهنما ، بررسی و اخبار زومجی

بازی Fallout 4 راهنما ، بررسی و اخبار زومجی

می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از طریق سرویس گیم‌ پس ایکس‌باکس تجربه کنید. مجموعه بازی جدید استودیو بتسدا سافتور که قرار است یک اثر جاه‌طلبانه علمی تخیلی نقش‌آفرینی باشد، یکی از مهم‌ترین و البته جالب‌ترین بازی‌های این لیست است. تنها نمایش رسمی بازی، به تیزر کوتاه E3 سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد که آن هم صرفاً حکم معرفی بازی را ایفا می‌کرد. با این حال، در آن زمان «تاد هاوارد» اعلام کرد که بازی Starfield پروژه‌ی بزرگ بعدی بتسدا خواهد بود که مدت‌زمان زیادی در حال ساخت بوده است. اثری که قرار است جادوی بازی‌های نقش‌آفرینی بتسدا را این بار در قالب یک اثر علمی تخیلی به تصویر بکشد. یکی از نکات امیدوارکننده درباره‌ی استارفیلد این است که ظاهراً بالاخره بتسدا تصمیم گرفته موتو‌ر‌ بازی‌سازی خود را به‌روزرسانی کند.

  • در واقع برای ساخت و ارتقا و هر پرداخت یا توسعه ای درون بازی شما نیاز به طلا دارید.
  • نبود اتفاقات تصادفی و کمبود ماموریت‌های فرعی کمی ذوق را کور می‌کنند و از مواردی هستند که باعث می‌شوند نسبت به تک‌سازنده بودن بازی حسرت بخورید.
  • همراه شدن با ایلوی شخصیت اصل بازی، در دنیای پساآخرالزمانی خاصی که گوریلا گیمز محیا کرده بود، خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین انحصاری‌های سونی شد.
  • اما در صدر تمام چالش‌های که در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، جنگ میان وجدان و بقا بزرگترین چیزی است که در آخر بازی شما را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد.
  • با این حال رقابت اصلی در نسل چهارم بین دو شرکت نینتندو و سگا با کنسول‌های پرطرفدارشان یعنی سوپر نینتندو و مگا درایو جریان داشت.
  • اگر طراحی هنری عمیق و پرداخته بازی نبود، احتمالاً بتسدا نمی‌توانست اکنون ۱۰ سال بعد از عرضه نسخه اورجینال، بازی را بدون تغییرات گرافیکی خاص، باز هم عرضه کند.
  بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید که باید تجربه کنید دنیای بازی

هدف بازی ساختن یک پناهگاه امن در پی مصیبت است، یک رویداد فاجعه بار که جهان را به مجموعه‌ای از جزایر شناور متلاشی کرده است. صداگذاری‌ بسیار خوب، سرعت و هیجان بالای بازی باعث شده تا تجربه آن بسیار اعتیادآور باشد. شما به عنوان آخرین بازمانده به خانه خانواده خود می‌روید و در آن جا جسد اعضای خانواده خود را می‌بینید. با هر جسدی که می‌بینید، نحوه مردن آن‌ها را در سکانس‌های کوچکی تماشا خواهید کرد. تجربه بازی به همین مینی‌گیم‌های کوچک و خلاقانه خلاصه می‌شود که با دیگر تجربه‌های شما، کاملا متفاوت خواهد بود.

بازی با گیم پلی طولانی بر روی پلی استیشن

این بازی شامل شخصیت ها و مکان های جدید و بازگشتی از بازی اصلی است.این بازی با تحسین منتقدان روبرو شد و از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی pc ساخته شده تا کنون یاد شده است. StarCraft II همانند نسخه قبلی خود به دلیل گیم پلی جذاب و همچنین معرفی ویژگی های جدید و داستان سرایی بهبود یافته مورد تحسین قرار گرفت. لازم به ذکر است که این بازی به دلیل نداشتن ویژگی‌هایی که در بازی اصلی StarCraft وجود داشت ، از جمله بازی LAN و امکان جابجایی بین مناطق چند نفره مورد انتقاد قرار گرفت. در زمان انتشار، StarCraft II با فروش بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان در ماه اول ، به سریع‌ترین فروش استراتژی تاریخ تبدیل شد. Shadow Complex محصول سال ۲۰۰۹ و عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد.

بهترین بازی زنده و ادامه‌دار

این اثر، یک عنوان JRPG با دوربین ایزومتریک است که نبرد برای تاج و تخت و جنگ و خونریزی موضوع اصلی آن محسوب می‌شود. در کشوری بزرگ و خیالی به نام Vlandis ، سه قلمروی اصلی با سه حاکم متفاوت وجود دارد که حدود ۱۵۰ سال بر سر تصاحب کل منطقه و پادشاهی آن درگیری و خونریزی وجود داشته است. طرفداران این بازی 15 سال است که منتظر نسخه دوم آن هستند و به نظر می‌رسد در سال 2021 این صبر طولانی بالاخره تمام می‌شود. جوزف فارس، کارگردان بازی، در طول ساخت بازی به این فکر می‌کرد که چگونه بازیکن به کنترل همزمان برادران عادت کرده و چگونه بین داستان و مکانیک مربوطه، ارتباط عمیقی ایجاد کند.

  معرفی بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 تا سال 2020 ماگرتا

در همین حال او به دنیاهای مختلفی سفر می‌کند تا شاهزاده Peach را نجات دهد. بر خلاف گیم‌پلی‌ سری‌های قبل، بازی سوپر ماریو ادیسه دارای گیم‌پلی اکتشافی و هیجان‌انگیز است و به همین علت در بین بازی های دوران قرنطینه پلازا قرار دارد. با این حال، سوئیکودن ۲ یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران در هر ژانری است. هفتمین عضو فهرست بهترین بازی های داستانی امروزمان بازی Fallout محسوب می‌شود. این عضو از فهرست بهترین بازی های داستان محور توسط کمپانی Interplay Productions ساخته شده است و در یک دنیای آخرالزمانی روی می‌دهد و از همه نظر یک روایت داستانی و حتی می‌توان گفت دنیای ویژه و مخصوص به خود را داراست. داستان و دنیای این عضو از بهترین بازیها از منظر داستان توسط تیم کین (Tim Cain) ساخته شده است و نکته حائز اهمیت در رابطه با آن این امر است که در واقع این بازی ویدیویی دنباله معنوی بازی Wasteland محسوب می‌شود.