وبلاگ

بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید که باید تجربه کنید دنیای بازی

بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید که باید تجربه کنید دنیای بازی

این بازی هیجان‌انگیز را نصب کنید و از امکانات و قابلیت‌ها آن بهره‌مند شوید. بازی Football Manager 2023 Mobile بهترین شبیه ساز اندروید فوتبال است. در این بازی گیمر خود را در نقش مدیر باشگاه می‌بیند که اصلا کار ساده ای نیست و چالش ها زیادی در این مسیر گریبان گیر یقه او خواهد شد.

  • دومین عضو لیست برترین و بهترین بازیهای جنگی کنسول و پی سی که می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی Sniper Elite 4 است.
  • تنها قاعده‌ی این بازی امتیاز کسب کردن و زمین زدن حریف خود، به هر شکل ممکن است.
  • شما که از یک بیماری مرموز رنج می‌برید، در پی یافتن درمان شما با سلاخی و کشتن بقیه به مسیر خود ادامه می‌دهید.
  • و این فیلم در مراسم اسکار ۲۰۱۶، در ۱۰ رشته نامزد شد که از آن میان ۶ جایزهٔ اسکار را از آن خود کرد.
  • عنوان نقش آفرینی LifeAfter که در سبک اکشن سوم شخص تولید شده، از جدیدترین ساخته‌های استودیوی NetEase Games بوده و به صورت رایگان در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.
  • پس نگران نباشید بازی‌های تیر‌اندازی فوق‌العاده جذابی که در سبک بتل رویال نیستند را هم معرفی می‌کنیم.

از دیگر بازی‌های هیجان انگیز و پرطرفدار در جهان بازی جی تی ای V است که شما می‌توانید بررسی و خرید این بازی فوق‌العاده را نیز در سایت ما انجام دهید. اما نسخه بعدی مجموعه مترو، بازی Metro Exodus است که در جریان کنفرانس مایکروسافت در E رونمایی شد و در جریان The Game Awards 2017 هم شاهد نمایش جدیدی از آن بودیم. داستان این بازی، پس از یکی از پایان‌های نسخه Last Light روایت می‌شود و شخصیت اصلی دو نسخه پیشین بازی یعنی آرتیوم، این بار از مترو مسکو خارج شده و در سفری برای رسیدن به شرق است.

  معرفی 11 مورد از سایت‌های تخصصی برای گیمرها سفیرپیمنت

بهترین‌ بازیهای استراتژیک ۲۰۲۳ اندروید

بخش چندنفره داستانی همیشه جزو بخش‌های محبوب سری هیلو بوده است اما درحال حاضر این مقاله در حال نگارش استف این ویژگی هنوز به بازی Halo Infinite اضافه نشده است. سازندگان قول اضافه شدن این ویژگی در ماه آگوست 2022 (دو ماه دیگر) را داده‌اند. این بازی اولین تجربه‌ی پیشرو در به کارگیری مکانیزم هدف‌گیری، شلیک و کم شدن نشانگر میزان جان کاراکتر بازی است که در محیط سه بعدی به کار می‌رود. وقایع این بازی بعضاً ناراحت کننده و سبک گیم پلی آن بی‌رحم و کینه‌جو است. به محض برخورد اولین ضربه از سوی یکی از این موجودات شیطانی، کار تمام است.

سلاح تاریکی Shadowgun War Games

مطمئناً همین دو خط کافی است تا طرفداران سایلنت هیل مجذوب Forgotten Memories شوند و برای تجربه کردن آن لحظه‌شماری کنند! در انتها باید اشاره کنیم که به علت وجود برخی صحنه‌های خشن و ترسناک، این بازی برای افراد زیر 18 سال و همچنین کسانی که بیماری قلبی دارند، توصیه نمی‌شود. این بازی نه تنها به یک جنبه‌ی خاص مبارزه، بلکه به تمامی جوانب آن می‌پردازد. ریلود کردن سلاح‌ها در این بازی کاملاً واقع گرایانه طراحی شده و برای هدایت هلیکوپترهای آن تقریباً به یک خلبان حرفه‌ای نیاز است. آسیب و دمیجی که از سوی شلیک دشمن به شما وارد می‌شود همان کاری را می‌کند که یک فشنگ واقعی با بدن یک انسان خواهد کرد.

در مرحله‌ی The Zone، ایستادن در کنار یک حوضچه‌ی اشتباه، ممکن است تمام آن چیزی باشد که برای کشتن شما نیاز است. استفاده از ماژول‌های پرش بلند برای پرواز بر فراز جنگل‌های بارانی و سرسبز بیگانگان و عبور از اردوگاه‌های کار اجباری، هیجان انگیز و در عین حال تراژیک است. Xen به طرز واقع گرایانه‌ای بیگانه است و بسیار با اسطوره‌های Half-Life یکپارچه شده است. بازی Prey یک شوتر اول شخص فضایی در سبک بقا از سازندگان Dishonored است که شما را به دنیای مدرن و آینده می‌آورد. یک‌سری موجود فضایی ناشناخته به یک ایستگاه فضایی حمله کرده‌ و تقریبا همه را از بین برده‌اند.

  نقد و بررسی بازی Chained Echoes؛ تاج و تخت به نرخ خون گیمفا