وبلاگ

گیم پس Game Pass چیست؟ معرفی سرویس گیم پس + 30 بازی برتر مایکروسافت می

گیم پس Game Pass چیست؟ معرفی سرویس گیم پس + 30 بازی برتر مایکروسافت می

گوریلی با اندام رباتیک (ماشینی)، یک آتش‎افروز دیوانه، یک سرباز احتمالا از مرگ برگشته، یک همستر عصبی داخل یک تانک جنگی و بسیاری از شخصیت‎های دیگری که هر کدام توانایی‎های متفاوتی دارند. شمشیربازی به حالت طبیعی وحشیانه و بیرحمانه نیست؛ اما در بازی For Honor باید از شرافت خود دفاع کنید و از تاثیر برخورد شمشیرها و چماق‎ها به هیجان می‎آیید. تنش و اضطراب در این بازی به لطف وجود ویژگی مرگ دائمی (Permadeath) بالا است؛ یعنی کشته شوید امکان برگشتن به بازی را ندارید. علاوه بر این فضای بازی در قرن 19 میلادی است؛ یعنی باید با سلاح‎های قدیمی و سنگین (و در نتیجه کاملا استرس‎آفرین) بجنگید. ما در این مقاله به تقابل بین دو کنسول Xbox Series X و PS5 خواهیم پرداخت و بعد از بررسی همه جوانب خواهیم فهمید که کدام‌یک را باید خرید. این نسخه بابت نزدیک شدن هرچه بیشتر به یک بازی واقعی در زمان خودش و بهبودهایی که نسبت به نسخه قبل داشت توسط منتقدان ستایش شد.

  • وقتی برای اولین بار Senua’s Sacrifice را تجربه کردم، اتمسفر مریض و تِم روانشناختی و در عین حال وحشتناک بازی به شدت مرا درگیر خودش کرد.
  • این اشتراک نه تنها برای بازی‌های کامپیوتری ارزشمند است؛ بلکه اگر گیمری هستید که فقط بر روی کنسول Xbox بازی می‌کنید نیز بسیار برایتان مفید خواهد بود.
  • روی کنسول جدید سونی، این بازی با وضوح 4K و گیم‌پلی 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود که تجربه‌ای روان و جذاب را ارائه می‌کند.
  • این استودیو ایکس باکس در سال 2001 توسط خود مایکروسافت در جهت ساخت بازی در ژانر شبیه سازی مسابقات ماشینی، تاسیس شد.
  برنامه threads اینستاگرام چیست + بررسی رقیب جدید توییتر

شاید بازی Sea of Thieves در زمان عرضه ما را نا امید کرده باشد، ولی حال این بازی پس از گذشت چند سال از انتشار اولیه تبدیل به عنوانی همه فن حریف شده که دزدان دریایی نیمه کارتونی خود را به بهترین شکل در قلب ما جا کرده است. مکانیسم‌های جدید این بازی از جمله Grappling Hook این بازی را در عین آشنایی، نسبت به نسخه‌های پیشین متفاوت ساخته و فارغ از اینکه از عاشقان قدیمی سری بازی هیلو یا از طرفداران جدید آن باشید، می‌توانید از این بازی لذت ببرید. از سوی دیگر، بخش آنلاین رایگان آن بسیار کامل طراحی شده و وجود نقشه‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های شخصی سازی فراوان، نوید آینده‌ای روشن برای این بازی را می‌دهند. طرح اشتراک سونی شامل استریم تلفن همراه نیست و دسترسی روزانه به عناوین اول شخص جدید را فراهم نمی کند، به این معنی که طرفداران جدی پلی استیشن باید هزینه این افت های بزرگ را جداگانه بپردازند.

راهنمای خرید ایکس باکس سری ایکس

در حال حاضر شرکت‌هایی وجود دارند که از سرویس اشتراکی مخصوص به خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید در سطح اینترنت سرویس‌هایی مانند Ubisoft+، EA Play، GeForce Now و PS Now در کنار Plus Collection را مشاهده کنید؛ اما خیلی صریح و ساده باید بدانید که هیچکدام آن‌ها در حد گیم پس نیستند. البته سونی پیش از این ادعا کرده بود که در حالی تدارک دیدن سرویسی است که بتواند با Game Pass رقابت کند، اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نکرده است. همه‌ی ما در طول عمر خود با سرویس‌های اشتراکی فیلم و سریال برخورد داشتیم و کم‌تر کسی وجود دارد که حتی اسم آن‌ها را نشنیده باشد.

  سری بازی کال آف دیوتی یا ندای وظیفه Call of Duty گیمفا

بهترین بازی های آنلاین – 25 بازی که می‌توانید همین حالا با دوستانتان انجام دهید

داستان اصلی بازی در سرزمین جنگ‌زده Temeria اتفاق می‌افتد، داستان اصلی بازی به دنبال تلاش گرالت برای یافتن دختر خوانده‌اش، Ciri است که توسط نیروی بدخواه معروف به شکار وحشی، گروهی از موجودات ماورایی، تعقیب می‌شود. گرالت در طول سفر خود از مناطق مختلف عبور می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در دنیایی زیبا ساخته شده پر از شهرهای پر جنب و جوش، مناظر باشکوه و ماموریت‌های جذاب کاوش کنند. در این مقاله، نگاهی داریم به لیست ۲۵ بازی برتر از بهترین بازی‌های جهان باز که هر کدام مظهر داستان‌گویی، مکانیک‌های گیم‌پلی و درخشش هنری هستند. به هر حال کنسول Logitech G Cloud دستگاهی است که طراحی شده تا از آن در خانه یا هرجای دیگر که به اتصال وای‌فای دسترسی دارید، استفاده شود. این محصول رقیب مستقیمی برای استیم دک و نینتندو سوییچ به حساب نمی‌آید، اما با ارائه اکوسیستم خاص خود یک تجربه خوب را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. در واقع به لطف این کنسول شما می‌توانید بدون داشتن یک سیستم قوی، دست به تجربه بازی‌های پی سی و کنسول بزنید.

بازی به‌واسطه طراحی هنری خود به‌شدت مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و استودیو دابل فاین در سال ۲۰۲۰ با بهبود جلوه‌های بصری، سیستم کنترلی و اضافه کردن موارد جدید، نسخه ریمستر آن را در اختیار مخاطبان خود قرار داد. بازی از موتور گرافیکی GrimE استفاده می‌کند و پس زمینه دنیای آن‌ را مدل‌های سه‌بعدی از پیش رندر شده تشکیل می‌دهند. همانند دیگر بازی‌های استودیو لوکاس آرتز، بازیکنان می‌توانند ازطریق یک درخت مکالمه با دیگر شخصیت‌ها به گفت‌وگو بپردازند و پاسخ خود را از میان چند گزینه انتخاب کنند. شما همچنین می‌توانید در طول مکالمه، پاسخ دلخواه خود را از میان گزینه‌ها انتخاب کنید و درصورت انتخاب پاسخ صحیح، داستان بازی را پیش ببرید. سال ۲۰۱۷ بود که استودیو دابل فاین نسخه ریمستر این بازی را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد و درنهایت در سال ۲۰۲۰ آن را به کنسول ایکس باکس وان آورد. نسخه ریمستر شامل افکت‌های بصری و صدای بهبودیافته است و توسعه‌دهندگان در آن سیستم کنترلی را هم بهبود داده‌اند.

  پکیج 80 کتاب بهترین کتاب دعا نویسی قدیمی علوم غریبه نسخه اصلی دانشکده ها | maktabdata