وبلاگ

بهترین بازی‌های ایکس‌باکس گیم پس که در تعطیلات عید تجربه کنیم دیجی‌کالا مگ

بهترین بازی‌های ایکس‌باکس گیم پس که در تعطیلات عید تجربه کنیم دیجی‌کالا مگ

مکس یک توانایی ماوراء طبیعی دارد که به او اجازه می دهد در طول زمان به عقب یا جلو حرکت کند تا وضعیت اشیاء و تأثیر آنها بر افراد اطراف خود را تغییر دهد. کاربردهای این قدرت بسته به سناریوی هر مرحله متفاوت است و به مکس اجازه می‌دهد تا روابطش با دوستان و خانواده‌اش را اصلاح کند، معماهای بزرگ‌تر را حل کند و از قلدرهای درون مدرسه‌اش به شکل‌های مختلف انتقام بگیرد. در بازی آنلاین Rust بازیکن‌های واقعی در یک دنیای مجازی برای تصاحب غذا و منابع، به جان یکدیگر می‌افتند. اگرچه این فقط یک بازی است، اما می‌تواند نمونه‌ای کوچک از دنیای واقعی نیز باشد. در Rust از نزدیک می‌بینیم که قحطی و گرسنگی چه بلایی بر سر انسان‌ها می‌آورد و آنها را به چه موجودات خطرناکی تبدیل می‌کند.

  • در این بازی بازیکنان کنترل پسربچه‌ای را برعهده دارند که با همکاری جانوری نیمه پرنده نیمه پستاندار به‌نام تریکو، به اکتشاف در بازی و حل معماها می‌پردازد.
  • این Settlementها باعث می‌شدند تا مدیریت یک جامعه و امور مرسوم از جمله مدیریت منابع و تجارت را نیز در دستور کار خود قرار دهیم و از انجام آن‌ها لذت ببریم.
  • به‌ جای اینکه بازی پیرامون مبارزه و ضرب و شتم باشد، تمام تمرکز آن بر روی زمان‌بندی است.
  • شما هنوز هم می‌توانید در رقابت‌های جهانی حضور پیدا کرده و به سراغ تورنمنت‌ها بروید.
  حمایت از بازی‌های برتر موبایلی ایرانی و کمک به انتخاب مخاطبان تدارک ویژه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای ایام نوروز 1400 با هدف رونق کسب وکار بازی‌سازان؛ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

این بیماری دامن مردم این شهر را گرفته و آن‌ها را به موجوداتی وحشی و گاهاً ترسناک تبدیل کرده است. در جای‌جای این بازی داستان‌ها و رازهایی سربه‌مهر در این جهان تاریک و ترسناک وجود دارد كه پلیر باید برای نجات خود و ادامه زندگی‌اش پرده از آن‌ها بردارد. بازی زاویه دید سوم شخص دارد و داستان از جایی شروع می‌شود که ربات خدمتکار، مارکوس همراه با صاحبش به خانه برمی‌گردند و متوجه می‌شوند دزدی انجام شده است.

Psychonauts 2

این بازی ترسناک مینیمالیستی به روشی زیر پوستی شما را می‌ترساند که فقط بهترین رمان های‌ترسناک از پس آن بر می‌آیند. درست مانند نسخه‌های پیشین این مجموعه، این بازی هم در یک محیط سه بُعدی جریان دارد که می‌توانید در سطح آن، به هشت جهت مختلف حرکت کرده و آزادی عمل بیش‌تری داشته باشید. همچنین باید بدانید که نسخه ششم سری Soulscalibur شامل یک سری ویژگی‌های جدید نسبت به شماره‌های قبلی می‌شود. یکی از این ویژگی‌ها که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، Reversal Edge است که می‌توانید به لطف آن، ضربات دشمنان را Parry کنید.

دانلود فیلم پیغام رسان دوبله فارسی The Messenger 2019

در طول بازی شما شاهد چند کاراکتر آشنا از نسخه‌های قبلی نیز خواهید بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 66 بازی پلی استیشن برتر با توجه به نمره متاکریتیک آن‌ها بپردازیم و مروری بر بهترین بازی های PS4 و PS5 داشته باشیم. درخصوص گیم‌پلی بازی Immortals Fenyx Rising نیز به نظر می‌رسد با یک بازی جهان بازی روبه‌رو هستیم که داستان آن در دوران خدایان یونان در جریان است. بازی از هفت بخش تقسیم شده است که بازیکن با استفاده از قدرت افسانه‌ای خدایان می‌توانند دشمنان خود را شکست دهند. Assassin’s Creed Valhalla‎ یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی، نقش‌آفرینی و مخفی‌کاری است که توسط یوبی‌سافت و 14 استودیوی بازی‌سازی دیگر در سال 2020 برای پلی‌استیشن 5 منتشر می شود.

  هرآنچه درباره بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 می‌دانیم

زمانی که اکثر بازی های هم سبک برای کنسول های شرقی و تنها به صورت انحصاری برای آن ها عرضه می شدند، این بازی از معدود بازی هایی بود که نه تنها سنت شکنی کرد، بلکه در کمال تعجب از موفق ترین آثار کنسول مذکور به حساب می آید. داستان بازی دنبال کننده شخصیت Kaim می باشد که یکی از اعضای گروه شکست ناپذیران است و خاطرات خود را فراموش کرده است و برای یافتن راز های زندگی باید با عواقب دردناکی روبرو شود. گیم پلی بازی شامل سیستم کلاسیک نقش آفرینی نوبتی و برخورد های تصادفی با موجودات می باشد. اولین سخنان درباره بازی به سال ۲۰۰۳ بر می گردد و پس از اینکه داستان بازی توسط Hironobu Sakaguchi نوشت شد، پروسه ساخت بازی آغاز شد. Sakaguchi می خواست تا داستانی را ارئه دهد تا علاوه بر بزرگنمایی بر روی احساسات انسان، به گیم پلی لطمه ای وارد نکند و در کل یک تعادل کامل در بازی ایجاد شود.