وبلاگ

هرآنچه درباره بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 می‌دانیم

هرآنچه درباره بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 می‌دانیم

هر فصل جدید با ارائه محتوای تازه و امکانات جدید شروع می‌شود و شما می‌توانید بتل پس را برای آن خریداری کنید. می‌توانید اسلحه‌های جدید، مجموعه‌های اسلحه و تجهیزات وابسته را با استفاده از سی پی خریداری کنید. این اسلحه‌ها می‌توانند به توان و قابلیت‌های شما در بازی اضافه شوند.

  • در همان سمت بالا و بخش Advanced، می‌توانید نحوه شلیک انواع مختلفی از سلاح‌های خود را تغییر دهید.
  • البته در سطح‌های پایین چیز شگفت انگیزی در این دراپ‌ها وجود ندارد، اما در امتیاز بالا می‌توانید سلاح‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای از دراپ‌ها بگیرید.
  • حالت‌های جدید، سلاح‌های قدرتمند و مدرن، نقشه‌های تازه و… جزو محتواهای هیجان انگیز این فصل هستند.
  • ولی گلوله زیاد به چه کار می‌آید؟ ممکن است سلاح قوی‌تری پیدا کنید یا اینکه بخواهید آن‌ها را به هم تیمی‌تان بدهید.
  • برای مثال انتشار نسخه‌های کنسولی در روسیه به طور کامل ممنوع و نسخه‌ی PC هم با حذف کامل مرحله عرضه شد.
  • با انجام بخش Captcha و تایید کردن قوانین و خط مشی اکتیویژن، با انتخاب گزینه Sign up ساخت اکانت اکتیویژن با موفقیت انجام می‌شود.

با عضویت در خبرنامه میتوانید هر هفته از جدیدترین مقالات در حوزه‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید، مطلع شوید. شما میتوانید برای خرید و خواندن مقاله های بیشتر به فروشگاه مقداد آی تی و مجله مقداد آی تی مراجعه کنید. شما با کنترل‌های ساده به هیچ جایی نمی‌رسید و حتی اگر در اوایل برای‌تان سخت باشد، بهتر است که با کنترل پیشرفته جلو رفته و مهارت خود را در استفاده از آن بالا ببرید. ما چون قبلا ایمیل وارد کردیم در این مرحله Add Another Account انتخاب میکنیم.

  بازی های جدید سرویس گیم پس ایکس باکس مشخص شدند طرفداری

چرا اخلاق در غرب با این سرعت رو به زوال است؟

این بازی محبوب و پر طرفدار تکنیک هایی دارد که با یاد گرفتن آن ها تسلط بیشتری در بازی خواهید داشت و بازی نیز لذت بخش تر خواهد شد. همچنین با تهیه واحد پولی بازی میتوانید امکانات بیشتری را برای خود فعال کنید. از آنجایی که نسخه های تقلبی سی پی بسیار در بازی وجود دارد حتما باید به یک سایت معتبر برای تهیه سی پی مراجعه کنید. سایت ویکتورشاپ، یک سایت معتبر با پشتیبانی قوی میباشد که شما را در تهیه سی پی ارزان و جم فری فایر ارزان راهنمایی میکنند. در این خالت دو تیم 5 نفره وجود دارند که در مقابل هم بازی میکنند. نقشه های معروف هایجکتد، کراس فایر، سامیت، کراش،نوک تاون و کیل هاوس وجود دارند.

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از ارزان جم

پس از موفقیت نسخه اول، دو سال بعد شرکت Activision دنباله این بازی را با عنوان Call of Duty 2 منتشر کرد و بازیکنان را مجددا به دوران جنگ جهانی دوم بازگرداند. در بازی Call of Duty 2 ویژگی‌های جدیدی مثل بازیابی خودکار سلامتی، نشانگر پرتاب نارنجک از سوی دشمنان و بخش چندنفره آنلاین معرفی شد. بخش چندنفره این بازی شامل مدهایی مثل Team Deathmatch، Search And Destroy، Capture the Flag و Headquarters می‌شد. بزرگترین تغییر فصل سوم کالاف موبایل اضافه شدن نقشه شهری میامی در حالت چند نفره بود.

سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل

به جای اینکه با بی‌توجهی به هم‌تیمی خود اجازه دهید که از بازی خارج شود، باید به طور فعال سعی کنید تا هم‌تیمی‌های خود را برای پشتیبانی بیشتر احیا کنید. کلاس Mechanic می‌تواند دشمنان اطراف شما را به سرعت شناسایی کرده و لوازم الکترونیکی آن‌ها را مختل کند. کلاس Medic با کار گذاشتن کیت پزشکی می‌تواند در آن واحد چند نفر را درمان کند. همچنین کسی که کلاس Medic را انتخاب کند، زمان Revive کردن هم‌تیمی‌ها برای او کوتاه‌تر خواهد بود.

  بهترین سریال های خارجی و پرطرفدار 70+ سریال خرداد 1402