وبلاگ

بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید که باید تجربه کنید دنیای بازی

بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید که باید تجربه کنید دنیای بازی

بنابراین، اگر صدها ساعت زمان برای کشت یک قطعه زمین صرف کرده‌اید، می‌توانید میزان پیشرفت خود را به نسخه اندرویدی یا تبلت خود منتقل کنید. با این حال، توسعه دهندگان هنوز امکان آوردن ذخیره‌های ابری را فراهم نکرده است. می‌توانید با کپی و پیست کردن فایل‌های ذخیره شده خود در این سرورها، آن‌ها را به موبایل انتقال داده و همچنان بازی خود را ادامه دید. این روند کمک می‌کند که زودتر به خانه بازگشته و هنگام آمدن قطار به ایستگاه، محموله خود را دریافت کنید. جالب است بدانید که می‌توانید سیوهای خود از نسخه‌های کنسولی، کامپیوتر یا مک بوک را هم به نسخه اندرویدی اضافه کرده و از این پلتفرم به بازی ادامه دهید. شما به‌راحتی می‌توانید این بازی را مدام برای چند روز و بدون نیاز به انجام کار تکراری انجام دهید.

  • اگر از طرفداران گجت‌های پوشیدنی هستید و بودجه محدودی برای خرید یک اسمارت واچ جدید …
  • بازی دارای دو حالت مختلف است، سیستم کنترل آن قابل شخصی‌سازی بوده و از کنترلر اکسترنال پشتیبانی می‌کند.
  • شما در این اثر باید مدیریت یک قلعه را برعهده گرفته و با استفاده از هیروهایی که در اختیار دارید، دشمنان خود را از پا درآورید.
  • این مهارت‌ها برای تنظیم دقیق کاراکتر شما مورد نیاز هستند و باید حتما به آن‌ها توجه کنید.
  • علاوه‌بر‌این، در بازی از گجت‌های نظامی مانند پهپاد استفاده شده است که این موضوع نبردها را بسیار تجربی‌تر می‌کند.
  بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر در طول تاریخ + لینک دانلود پارسی دانلود

هرچه بیش‌تر در این بازی جلو می‌روید، باید سلاح‌های جدیدتری بخرید و زره‌پوش خود را ارتقائ دهید تا بتوانید در برابر زامبی‌ها شانس زنده ماندن داشته باشید. سبک این بازی اول شخص است که می‌توانید از طریق کمپین تک نفره طولانی یا بخش‌های چند نفره، خود را برای مدتی طولانی سرگرم کنید. اگر به بازی‌های شوتر علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. Modern Combat 5 یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های تفنگی یا شوتر موبایل حساب میشود که هر چند در ابتدا رایگان نبوده، اما استودیو Gameloft چند وقت پیش تصمیم گرفت تا اون رو در صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار دهد. حالت بتل رویال 100 نفره آن نقشه فوق‌العاده عظیم و بزرگی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و حالت‌های کلاسیک Deathmatch به خوبی آن را تکمیل کرده است.

بهترین تلویزیون‌های بازار ایران [شهریور 1402]

گیم سنتر با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین خدمات موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گیم در ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت ایران گیم سنتر با دنیایی از بازی های رایانه ای رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. در بخش گرافیک و صدا گذاری هم تیم سازنده سنگ تمام گذاشته اند و کیفیتی کاملا در حد و انداره کنسول قدرتمند PS5 ارائه داده اند تا در کنار داستان و گیم پلی قوی گرافیک و جلوه های بصری عالی را تجربه کنید. همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله بهترین بازی های تیراندازی آیفون و آیپد را ارائه کرده ایم.

  15 بازی برتر PS5 با گرافیکی خیره‌کننده ساویس‌گیم

بهترین بازی های آفلاین iOS: بازی Fashion Design World

در این بازی فقط کافی است تا با راه رفتن روی دیوارها دشمنان را تعقیب کنید یا صدای شلیک شات‌گان قدرتمند را بشنوید تا متوجه شوید گیم‌پلی سرگرم‌کننده می‌تواند به‌تنهایی یک بازی را حسابی سرگرم‌کننده کند. این سطح از شخصی‌سازی ممکن است باعث شود که بازیکنان تازه‌وارد یا کسانی که علم زیادی درباره‌ی اسلحه‌ها ندارند نتوانند این بازی را به‌راحتی شروع کنند. در چنین شرایطی بازیکن بعد از پرداخت هزینه‌های مختلف و پر کردن کوله‌پشتی خود از افزونه‌های اسلحه‌ها کم‌کم ارتباط میان اسلحه‌ها و بخش‌های‌شان را درک می‌کند. این درک و فهم تا جایی بالا می‌رود که بازیکن استاد اسلحه‌های خود می‌شود و به مرور زمان با آن‌ها اتصال احساسی برقرار می‌کند!

برترین بازی‌های شوتر و اکشن موبایل

این کنترل‌های لمسی به هیچ عنوان بد نیستند، اما آن دسته از کاربرانی که چندان با این روند آشنا نیستند، ممکن است کمی با مشکل مواجه باشند. متاسفانه همه چیز در بهترین شرایط قرار ندارد و گاهی اوقات مشکلاتی وجود دارد که صرفا به‌دلیل پورت نامناسب بازی روی پلتفرم اندروید است. گاهی اوقات انتخاب یک واحد نیرو در بازی کمی دشوار است و صدا پیشگی کاراکترها نیز قدری افت کیفیت داشته‌اند.