وبلاگ

بهترین کنسول و دستگاه بازی در بازار ایران و جهان تکنولایف

بهترین کنسول و دستگاه بازی در بازار ایران و جهان تکنولایف

به طور کلی مقایسه پی اس 4 با ایکس باکس سری اس در بخش کنترلر کاملا سلیقه ای است و شما باید تصمیم بگیرید که کدام دسته بازی می تواند تجربه بهتری را القا کند. همانطور که میدانید اکنون پلی استیشن 4 در دو مدل اسلیم و پرو در بازار یافت می شود که مدل پرو با پشتیبانی از رزولوشن 4k و سخت افزار قدرتمند تر عملکرد بهتری دارد. با این وجود این 2 کنسول تنها از بازی های نسل هشتم پشتیبانی می کنند و با ورود PS5 به بازار، فاصله زیادی تا پایان پشتیبانی ندارند. ایکس باکس سری اس اما یک محصول تازه نفس محسوب می شود که به گفته مایکروسافت تا زمان عرضه کنسول های نسل بعد پشتیبانی می شود.

  • بالاخره مایکروسافت، سرویس Xbox Game Pass را با ورود ویندوز 11 به همراه یک برنامه «ایکس‌باکس» جدید به رایانه شما می‌آورد و به شما این امکان را می‌دهد تا با خرید اشتراک ماهانه به بازی‌های محبوب، دسترسی داشته باشید.
  • شرکت Blizzard ممکن است به سازندگان سری بازی‎های MOBA (میدان جنگ آنلاین چند نفره) دیر پیوسته باشد، اما روحیه تازه‎ای به این سبک از بازی‎ها می‎بخشد.
  • در نهایت بازی‌بازان با محدودیت‌های مختلف بالأخره قادر به وصل شدن به بازی شما خواهند شد.
  • اگر بخواهم در قالب جمله‌ای ساده این بازی را وصف کنم، باید بگویم که اگر از بازی‌های اکشن و دوبعدی خوشتان می‌آید، بدون شک عاشق Dead Cells خواهید شد.
  • تجربه اداره یک کشتی به همراه دوستان چیزی نیست که در بازی دیگری قابل تجربه باشد.
  دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل 1 6.40 Call of Duty: Mobile اندروید و آیفون اندروید تایم

در طول مراحل آیتم‌های مختلفی مخفی شده‌اند که ممکن است اوایل بازی به علت نداشتن برخی توانایی‌های خاص همانند چسبیدن به دیوار یا پرش دوگانه نتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. Hi-Fi Rush یک بازی ریتمیک سرگرم‌کننده از استودیو Tango Gameworks است که در ابتدای سال ۲۰۲۳ به کنسول‌های ایکس باکس راه پیدا کرد. در جریان این بازی یک ستاره جوان راک به‌نام Chai در یک حادثه درگیر یک عمل جراحی خاص می‌شود که پس از آن می‌تواند ریتم و موسیقی دنیای اطراف خود را حس کند. پس از این اتفاق او به‌عنوان یک «نقص» از جانب مالک این تکنولوژی لقب گرفته و توسط آ‌ن‌ها تحت تعقیب قرار می‌گیرد. Chai باید در ادامه دوستان خود را گرد هم آورد و با استفاده از مهارت‌های خود جلوی نقشه‌های شیطانی این مؤسسه را بگیرد. علاوه‌بر مجموعه بازی‌های فیفا، اگر از علاقه‌مندان مربی‌گری در فوتبال هستید، می‌توانید نگاهی هم به مجموعه فوتبال منیجیر داشته باشید.

The Swords of Ditto

فورزا هورایزن با تمرکز بیشتر بر روی فان بودن بازی نسبت به شبیه ساز بودن، کار را آغاز کرد و همواره بالاترین نمرات را کسب ‌می‌کرد. آخرین نسخه این سری در سال 2021 عرضه شد که به نظر بسیاری از منتقدین بهترین بازی ساخته شده در ژانر ماشین بازی نام گرفت. گرافیکی که فورزا هورایزن 5 با موتور فورزا تک، دست یافت جزو واقعی‌ترین و بهترین بازی‌هایی است که تاکنون شاهد بودیم.

بازی Witcher 2: Assassins of Kings

لحظات داستانی دوست‌داشتنی، مناظر باشکوه و حتی وجود یک دکمه برای «میو» کردن از جمله مسائلی است که باعث می‌شود Stray در لیست ما از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 قرار بگیرد. Ghost of Tsushima بدون شک یکی از زیباترین بازی‌های PS4 است و با نسخه Director’s Cut تجربه آن در پلی استیشن 5 حتی بهتر می‌شود. به لطفا قابلیت‌های سخت‌افزاری کنسول جدید، بازی با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و از نظر گرافیکی عملکرد بسیار خوبی دارد. البته باید اشاره کرد که برای این لیست بازی‌هایی انتخاب شده‌اند که روی کنسول پلی استیشن 5 بهترین تجربه ممکن را به بازیکنان ارائه می‌کنند. در حال حاضر، شرایط بازار در حال بهبود است و شاید کاربران بیشتری تا سال آینده بتوانند کنسول نسل نهم سونی را خریداری کنند.

  نقد و بررسی بازی Chained Echoes؛ تاج و تخت به نرخ خون گیمفا

مقایسه پی اس فور با ایکس باکس سری اس

در سال 2014 که سه سال از عرضه ماینکرفت می‌گذشت، مایکروسافت با رقم باورنکردنی 2.5 میلیارد دلار این استودیو را خریداری کرد. نوشته معرفی تمام استودیوهای ایکس‌باکس به همراه بازی‌های آن‌ها اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد. دیسکورد یکی از محبوب‌ترین سرویس‌ها میان گیمرهای سراسر جهان است که به بازیکنان امکان تماس صوتی با تاخیر حداقلی را می‌دهد. البته این سرویس قابلیت‌های بسیار زیاد دیگری نیز دارد ولی استفاده اصلی آن در میان گیمرها تماس صوتی آن است. از دیگر قابلیت‌های دیسکورد می‌توان به تماس تصویری و ربات‌های هوشمند و کارآمد آن اشاره کرد.