وبلاگ

لپتاپ گیمینگ بخریم یا کنسول بازی؛ کدام بهتر است و ارزش خرید دارد مجله خبری گوشی شاپ

لپتاپ گیمینگ بخریم یا کنسول بازی؛ کدام بهتر است و ارزش خرید دارد مجله خبری گوشی شاپ

بازی Age of Empires 4 یکی از بهترین سری بازی های استراتژیک در زمان خود می باشد که در سراسر جهان طرفداران خود را دارد. شما می‌توانید با ازبین‌بردن دشمنان و گشت‌وگذار در دنیای بازی به جمع‌آوری الماس‌ها بپردازید و از آن‌ها برای ارتقای سطح خود استفاده کنید. هر دور نوبت بازی Vampire Survivors بسته به مرحله‌ای که در آن حضور دارید، حدود ۱۵ الی ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و در انتها و پس از نابودی تمامی دشمنان بازی شما را با قوی‌ترین دشمن یعنی Death رودررو می‌کند. Civilization VI یک بازی استراتژی نوبتی سرگرم‌کننده است که در جریان آن یک یا تعدادی از بازیکنان می‌توانند یک جامعه بشری را از یک قبیله کوچک توسعه داده و درنهایت با توسعه و پیشرفت آن را به جمعیت کل سیاره گسترش دهند. بازیکنان می‌توانند با تصمیم‌های خود یک تمدن بشری را مدیریت کرده و در دوره‌های زمانی مختلف برای آن‌ها تکنولوژی، فرهنگ و ساختار دولتی را ایجاد کنند.

  • Redfall یک بازی شوتر اول شخص دیگر از این استدیو است که شما را وارد یک دنیای جهان باز پر از خون آشام‌های متنوع می‌کند.
  • این بازی در حقیقت قرار است یک ادای دین به عناوین کلاسیک (دهه 90) و تصویری دوباره بازسازی شده از این بازی ترسناک-بقا را به دوستداران دنیای گیم ارائه دهد.
  • این بازی در ژانرهای اکشن و ماجراجویی است و با انتشار این نسخه طرفداران زیادی را پیدا کرده و در لیست بهترین بازی های گیم پس قرار می گیرد.
  بازی های جدید سرویس گیم پس ایکس باکس مشخص شدند طرفداری

این یک MOBA ساده است که در آن شما به عنوان تیم ۵ نفره با تیم دیگری ۵ نفره همراه می شوید. شما باید نمایشنامه ها و راهکارهای مبتنی بر تیم را انجام دهید تا پیروز شوید. وقتی عنوانی به این حجم از مخاطب دست پیدا کرده است قطعاََ یک جای کار را درست پیش رفته. این بازی یک شوتر چندنفره‌ی آنلاین است که شما و دوستانتان در آن با لباس‌ها و تجهیزات فوق پیشرفته در فضا مبارزه خواهید کرد. شما در این بازی مبارزه می‌کنید تا تجهیزات جدید دریافت کنید و با آن تجهیزات با دشمنان جدید مبارزه کنید. Warframe از این لحاظ تا حدودی به Monster Hunter World و Destiny شباهت دارد.

استودیو های ایکس باکس – اکتیویژن

سری ایکس و اس دستگاه ایکس باکس در حال حاضر از پرتکرارترین و آشناترین تصاویر در خانه‌ها و اتاق‌های نشیمن در سراسر جهان شده‌اند. به همین دلیل ما فهرستی از بازی‌هایی سری اس و ایکس ایکس باس را که در راه هستند، برای شما گردآوری کرده‌ایم. در میان عنوان‌های این بازی‌ها علاوه بر اسامی جدید، بازی‌هایی را خواهیم دید که جنبه‌ی نوستالژی بودن را دارا هستند و تجربه‌ی مجدد این بازی‌ها بسیار لذت بخش خواهد بود. متاسفانه یکی از ریجن های پرطرفدار در کنسول ایکس باکس، یعنی برزیل دچار افزایش قیمت خواهد شد. البته نکته قابل توجه این است که افزایش قیمت فقط در کنسول ها اتفاق می افتد و هیچ تغییر قیمتی در پلتفرم پی سی (PC) رخ نخواهد داد. این اطلاعات توسط صفحه توییتری XBOX Originals منتشر شده است و گفته می شود خود مایکروسافت (Microsoft) نیز به ته زودی اخبار رسمی را منتشر خواهد کرد.

  بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 ؛ بهمراه مهمترین‌های تک تیراندازی 2021 فیگار

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای کامپیوتر

بازیکنان باید با استفاده از این مکانیزم‌ها به یکدیگر کمک کرده و برای پیش بردن مراحل از آن‌ها استفاده کنند. بازی بعدی فهرست بهترین بازی های گیم پس به یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه فار کرای ساخته استودیو یوبی‌سافت اختصاص دارد که نسخه اصلی آن در سال ۲۰۱۸ در اختیار کاربران قرار گرفته بود. اثری که وقایع آن در منطقه خیالی به‌نام Hope City واقع در ایالت مونتانای امریکا رخ می‌دهد. جایی‌که شما با قرار گرفتن در نقش یک کلانتر جوان در این منطقه تصمیم می‌گیرید تا در مقابل رهبر یک گروه مذهبی افراطی به‌نام جوزف سید (Joseph Seed) ایستادگی کرده و مردم را دست فرقه آن‌ها نجات دهید.

جلوگیری از داغ شدن لپ تاپ هنگام بازی با ۱۰ راحل

سیستم مدیریت فرقه و رسیدگی به امور پیروان فرقه، بازی را جذاب‌تر و اعتیادآور کرده و باید برای حفظ پیروان خود، به تامین غذا، سوخت و … برای آن‌ها بپردازید. بازی در بخش مبارزه با باس‌فایت‌ها چندان چالش ویژه‌ای برایتان تدارک ندیده و با یک عنوان روگ‌لایک نسبتا ساده و بی‌دردسر روبرو هستیم. محیط به طرز زیبایی پرجزییات کار شده و گرافیک هنری آن هم بسیار دلنشین و متنوع است. سیستم چرخش روز و شب در بازی منظره‌های زیبا و جالبی برایتان فراهم می‌بیند و البته که نباید از صداگذاری کم‌نظیر و موسیقی دلنشین آن چشم‌پوشی کرد. ماجراجویی جدید قهرمان‌های داستان، آنها را به نقاط متنوعی، از شهرها گرفته تا روستاها و میدان‌های نبرد می‌برد. قرار است تا در بازی A Plague Tale Innocence، در کنار نبرد با دشمن‌ها، ماموریت‌هایی روایت محور (و حتی ماموریت‌های جانبی) انجام دهیم و پازل‌های مبتنی بر محیط حل کنیم.

  قیمت قالب بتن و یا قالب فلزی 100*50