وبلاگ

نقد و بررسی بازی Chained Echoes؛ تاج و تخت به نرخ خون گیمفا

نقد و بررسی بازی Chained Echoes؛ تاج و تخت به نرخ خون گیمفا

تمام سیستم‌های اصلی بازی، که یک نقش‌آفرینی حدودا نوبتی بود، در قالب یک بازی اکشن حتی به شکلی عمیق‌تر پیاده‌سازی شده‌اند؛ طوری که لحظه به لحظه‌ی مبارزات درگیر هستید و از آن لذت می‌برید. بازسازی فاینال فانتزی ۷ آغاز یک سفر بلند و بالاست که در آن قرار است قصه‌ی بلند و بالای بازی اصلی از نو و به شکلی مدرن تعریف شود و قسمت اول آن‌قدر خوب است که حتی نمی‌توانیم در ذهن خود قسمت‌های بعدی را بهتر از آن ببینیم. بازی پر است از صحنه‌های سینمایی عالی و ترسناک، اما نه به قیمت از دست دادن گیم‌پلی و تبدیل شدن بازی به یک تجربه‌ی سینمایی پوچ. گیم‌پلی روند رزیدنت اویل ویلج و طراحی مراحل آن از همه نظر عالی است. چندان بیراه نگفته‌ایم اگر بگوییم که با یک گیم‌پلی شبیه به رزیدنت اویل ۴، اما با دوربین اول شخص طرف هستیم. رزیدنت اویل ویلج قصه‌ای جذاب و درگیرکننده تعریف می‌کند و کاری می‌کند تا مرتب غافلگیر شوید.

  • برای انجام این بازی‌ها لزوما به یک گوشی یا تبلت بالا رده نیاز ندارید.
  • مبارزات داخل این بازی به شکل نوبتی بوده و شبیه به عناوین نقش آفرینی ژاپنی دیگر است.
  • به بازیکنان اجازه دهید تا با دسترسی به ابزارهایی که احتمالات را تحت تأثیر قرار می دهند، تصادفی بودن بازی شما را کاهش دهند.
  بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید که باید تجربه کنید دنیای بازی

امکان پرورش حیوانات هم در بازی فراهم شده است و بدون محدودیت می‌توانید سطح لول خود را افزایش دهید. نکته مهمی که سبب علاقه بیشتر بازیکنان به چنین آثاری می‌شود، سطح بندی کردن آن است. این بازی مشابه با آثار رومیزی دنبال می‌شود و تجربه ثابت کرده است که پورت کردن چنین آثاری در دنیای دیجیتال همیشه جوابگو بوده است.

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی پلی‌استیشن ۵ که می‌توانیم همین حالا بازی کنیم

فضای بازی یک بیایان بی‌سر و ته است که قرار است در بین قدم‌زنی‌هایتان با موجودات عجیب و غریبی مقابله کنید که گاهی شکل و شمایلی آشنا دارند. مثلا در یکی از مراحل باید از دست رئیس غول‌ها یعنی غولی به نام کلاوس (که شبیه بابانوئل است) نجات پیدا کنید. طرفداران بازی‌های The Elder Scrolls نمی‌توانند فهرست بازی های جهان باز طولانی را بدون حضور این سری تصور کنند. مسلما کمپانی Bethesda با خلق نسخه Oblivion این بازی توانست یکی از طولانی‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ را ارائه دهد.

اعلام تاریخ انتشار نسخه PSVR2 بازی No Man’s Sky

اگر تصور کنیم که بازی استارفیلد در سال ۲۰۲۱ عرضه شود، می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های امسال مایکروسافت و یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۲۱ ایکس‌باکس لقب بگیرد. حتی اگر بازی انحصاری نباشد، تجربه‌ی آن در روز انتشار روی گیم پس برگ برنده‌ای برای مایکروسافت خواهد بود. استودیوی «بلوبر تیم» این بار به سراغ اثری با زاویه دوربین سوم شخص رفته‌ که نسبت به ساخته‌های قبلی آن‌ها متفاوت است و فرصت‌های تازه‌ای را به آن‌ها می‌دهد. این ویژگی یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های بازی است که علاوه بر داستان، اساس گیم‌پلی هم با توجه به همین قضیه بنا شده است. در واقع معماهای درون بازی با توجه به این ویژگی و توانایی شخصیت اصلی در حضور در این دو قلمرو در نظر گرفته‌شده است.

  12 تا از بهترین بازی آنلاین اندروید تک و دو نفره : فکری، جنگی، استراتژیک و . انزل وب

بازی Nioh در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در نسخه داستانی جهان در سال ۱۶۰۰ رخ می‌داد. بازیکنان نقش ملوان ایرلندی به نام ویلیام آدامز را بر عهده داشتند، او در جستجوی جادوگری به نام ادوارد کلی است. بازی به دوره Sengoku منتقل می‌شود و درنهایت توسط Tokugawa Ieyasu به اتحاد ژاپن منتهی می‌شود، این داستان به صورت شگفت‌انگیزی در بازی روایت شده است و تنها نقطه‌ضعف آن سختی بازی است. پس از اینکه بازی امانگ آس منتشر شد، به نظر می‌رسد که دوران طلایی بازی‌های اندروید فرا رسیده است. یکی از پر بازیکن‌ترین آثاری که در این پلتفرم موجود دارد، همین اثر به ظاهر ساده است. این بازی تنها در عرض سه ماه توانست از محبوب‌ترین آثار ویدیو گیم مانند Fall Guys هم پیشی گرفته و در صدر جدول قرار بگیرد.