وبلاگ

ترفند های Call of Duty Mobile ؛ رازها و نکات + ویدئو پلازا

ترفند های Call of Duty Mobile ؛ رازها و نکات + ویدئو پلازا

این سلاح می تواند بسیار کاربردی باشد و برای فعالسازی آن نیاز به تنظیمات خاصی نیست و در صورتی که گیمر به امتیاز مورد نظر برسد به صورت خودکار فعال خواهد شد. قدرت تخریب بسیار زیاد این سلاح می تواند کمک بسیاری به برنده شدن گیمرها بکند. استوراستریکس ها نیز یکی دیگر از سلاح های ارزشمند بازی چند نفره هستند که به امتیازات مشخصی برای فعالسازی نیاز دارند.

  • در دهه ۸۰ با دو شخصیت میسون و وودز و در سال ۲۰۲۵ نیز با پسر میسون، یعنی دیوید بازی را پیش می‌بردیم و هدف نهایی نیز این بود که نقش منفی داستان یعنی رائول مندز را دستگیر کنیم.
  • تنوع اسلحه‌ها در این بازی بسیار زیاد است و هرکدام از تفنگ‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند.
  • از این طریق، بازیکنان فقط در صورت لزوم با دشمنان برخورد خواهند داشت.
  • در بیشتر مواقع، روشن بودن نرم‌افزار در طول بازی، لزومی‌ ندارد؛ یعنی با یک بار روشن کردن، بازی لود می‌شود.

سروان جان “سُوپ” مک تاویش و گروهبان گری “رُوچ” سندرسون ، به پایگاه هوایی روسیه در کوه تیان نفوذ کرده و سعی بر بازیابی نمونه‌های گمشده ی سازمان ACS می کنند. در همین حین جوزف آلن که یکی از نیروهای CIA است ، به روسیه اعزام شده و در فرودگاه موسکو دست به قتل عام عمومی میزند. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد.

  دانلود 10 تا از بهترین بازی های جنگی و اکشن آفلاین برای اندروید

تاریخ انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 به همراه تیزری رسما اعلام شد

از آن‌ها می‌توانید برای افزایش برد و گسترش لوله سلاح‌های خود استفاده کنید. نمودار مشخصات سلاح، تاثیر آن‌ها را برحسب تغییراتی که می‌خواهید انجام دهید، نشان می‌دهد. بدین ترتیب تفاوت زیادی در عملکرد دریافت کرده و می‌توانید از آن سلاح در بازی استفاده کنید. بسته به دستگاهی که از آن برای تجربه بازی Call of Duty Mobile استفاده می‌کنید، مطمئنا یک تنظیم گرافیکی خاص برای‌تان تشخیص داده می‌شود که می‌توانید آن را تغییر دهید. در این بخش می‌توانید کیفیت و نرخ فریم و همچنین گزینه‌های دیگر را انتخاب کنید.

سلاح‌های بازی Call Of Duty

من به صورت کلی یه شما از حالت استاندارد بازی رو فعال کردم که اینجا میارم . دقت کنید که برای اینکه یه دکمه رو تعریف کنید ، کافیه با موس به محل مورد نظر برید ، یه کلیک کنید ، یه دکمه درس میشه ، دکمه که درس شد یه دکمه از گیم پد که میخواید اون عمل رو انجام بده بزنید . در دانلود به روش دوم، کاربر دانلود و نصب بازی را به صورت تمام آنلاین انجام خواهد داد . در این روش کندی سرعت اینترنت و مشکلات ناشی از DNS می تواند مشکل زا باشد . بازی کالاف هم به همین صورت نیاز به سی پی یا cp داره و به دلیل محدودیت های مالی در ایران به راحتی نمیتونین cp تهیه کنین . مینی روید یک وب سایت ارائه دهنده خدمات دانلود رایگان در عرصه بازی و برنامه اندروید است.

بازی جنگی ندای وظیفه (برای کامپیوتر) – Call of Duty Black Ops PC Game

زیرا برخلاف بازی های دیگر شما از ابتدا می‌توانید سلاح و شخصیت محبوب خود را انتخاب نموده و در طول بازی به ارتقای آنها بپردازید. بازی کالاف دیوتی دو بخش اصلی داره یکی بخش مولتی و دیگری بخش بتل رویال . در این مقاله رتبه بندی سری بازی کالاف دیوتی رو برای شما قرار دادیم تا بتونید بهترین های این سری رو تشخیص بدید و بازی کنید و لذت ببرید. اگر در این بازی تقریبا حرفه‌ای هستید اما دوست دارید تا از زبان یکی از معروف‌ترین و برترین بازیکن‌های این بازی، راز های کالاف دیوتی موبایل برای اول شدن را یاد بگیرید، ویدئوی بالا را با دقت مشاهده کنید. در غیر این صورت، ادامه مطلب را بخوانید تا آموزش دهیم که «چگونه بازی Call of Duty Mobile بازی کنیم».

  بهترین بازی‌های ایکس‌باکس گیم پس که در تعطیلات عید تجربه کنیم دیجی‌کالا مگ