وبلاگ

بهترین بازی های موبایلی تفنگی در سال 2021

بهترین بازی های موبایلی تفنگی در سال 2021

در این مقاله لیستی از بهترین و برترین بازی‌های جنگی برای پی سی و کنسول را برای شما تهیه کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه شوید تا با بهترین بازی‌های تفنگی کامپیوتر با لینک دانلود آشنا شوید. راستش را بخواهید بهترین بازی تفنگی اندروید، در حال حاضر کال آف دیوتی موبایل است. این بازی به قدری طرفدار پیدا کرده که در نیم اول سال 2023 بازی دیگری تحت عنوان کال آف دیوتی وارزون از آن منتشر خواهد شد(وارزون warzone نام بخشی از کال آف دیوتی است). بازی call of duty mobile به دلیل آپدیت‌های پی در پی که منتشر می‌کند، هیچوقت قدیمی نخواهد شد.

  • بازی مبارزه ای star wars rivals یا جنگ ستارگان یکی دیگر از بازی های اکشن است که معمولا به تناسب تلاش و فعالیتی که در آن دارید امتیازهایی از آن خود می کنید.
  • بازی SHADOWGUN نیز از جمله بهترین بازی های تفنگی دنیای گیم است که در سال 2021 به شدت مورد استقبال عاشقان این سبک قرار گرفته است.
  • با توجه به دورانی که این بازی با کنترل DualShock 1 تجربه می‌شد، این سطح از هماهنگی سری یقینا می‌تواند دوست داشتنی و جالب باشد.
  • جزئیات سطوح هم کاملا عالی هستند و به‌نظر می‌رسد که سازندگان در این اثر از فناوری‌های گرافیکی و رندر برای ارائه یک بازی با کیفیت کنسولی روی دستگاه‌های موبایل استفاده کرده‌اند.
  • اگر بازی‌هایی مانند Team Fortress یا Overwatch را (که البته در سبک اکشن اول شخص هستند) در کنسول و یا PC تجربه کرده باشید، Respawnables در همان نگاه اول برایتان آشنا و دوست داشتنی به نظر خواهد رسید.
  دانلود کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile1 0.40 سیزن 7

در این بازی، بازیکنان در ایستگاه فضایی که توسط زامبی‌های مرده تسخیر شده است، گیر افتاده‌اند. با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

بازی تفنگی برای کامپیوتر ؛ با بهترین گیم جنگی پی س

بسیاری از بازی‌‌های ریسینگ اهمیتی به سطح بنزین نمی‌دهند، اما شما باید در بازی Earn to Die 2 حواس‌تان به میزان سطح بنزین و دوام و مقاومت خودرو باشد. زمان‌بندی شما در سرعت گرفتن یا کاهش دادن سرعت نیز در موفقیت شما در پیمایش مسیر اهمیت قابل توجهی دارد. حتی گاهی ممکن است مجبور باشید برای حل یک مرحله در بازی Unblock Me حدود یک ساعت زمان صرف کنید. اگر زیاد به مسافرت هوایی می‌روید و کمی نیز اضطراب دارید، این بازی موجب می‌شود شرایطی که در آن قرار دارید را از یاد ببرید.

بهترین بازی های تیراندازی برای iPhone و iPad: Smash Hit

اما هرچه که باشد، امیدوارم این نسخه از ساخته سانتا مونیکا هم بتواند خاطرات خوش‌مان با این مجموعه را تکرار کند. بهترین بازی های اکشن روبلاکس در سال 2022 میلادی را می‌شناسید؟ در این مقاله به معرفی و بررسی این گیم‌ها پرداختیم تا طرفداران این سبک مهیج، با فهرستی از بهترین‌ها آشنا شوند. اگر شما تجربه بازی با بهترین بازی‌های اکشن روبلاکس را داشته‌اید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای استفاده از پلتفرم Roblox، خرید گیفت کارت روبلاکس ارزان از ایران موجو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بازی جنگی اندروید آفلاین Battle of Bullet ازجمله بازی ‌های جنگی آفلاین اندروید است که شما در آن رهبر گروه مقاومت هستید و باید افراد زیر نظرتان را برای پیروزی بر دشمنان فرماندهی و تجهیز کنید.

  آغاز رسمی سال تحصیلی دانشگاهها ایجاد ایران قوی در سایه همدلی و هم‌افزایی دانشگاهیان تسنیم

●     بازی ANIME MANIA

خیلی زود، راک استار به قولی که داده بود عمل کرد و این سه‌گانه را منتشر کرد اما در انبوهی از نقدهای منفی غرق شد. این سه‌گانه شامل باگ‌های بسیار زیادی بود و نتوانست هیچکدام از طرفداران را راضی کند. این روزها با هر تلفن هوشمندی با هر کیفیتی که داشته باشید می‌توانید این بازی‌ها را دانلود کنید و از آنها نهایت لذت را ببرید. امیدوارم که بازی‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم را دوست داشته باشید و دانلود کرده باشید و از انها لذت ببرید. سبک و طراحی این بازی کاملا مشابه بازی محبوب GTA است و با سرقت ماشین و تیراندازی به مردم شهر می‌توانید کلی آیتم‌های جدید به دست آورید و کلی پیشرفت کنید. این روزها بازی‌های تفنگی برای اندروید، به صورت خیلی عجیبی در حال تبدیل شدن به یک صنعت پایدار برای بازی‌های موبایلی شده‌ است.