وبلاگ

بازی های جدید سرویس گیم پس ایکس باکس مشخص شدند طرفداری

بازی های جدید سرویس گیم پس ایکس باکس مشخص شدند طرفداری

حالت چند نفره بهترین قسمت است زیرا می توانید در مقابل هرکسی در حالت ۱v1 تقابل کرده و ببینید چه کسی استراتژیک ترین ذهن را دارد. اگر استراتژی و کمی رقابت را دوست دارید ، بازی Starcraft II بازی برای شماست. اگر جنگ های فضایی را دوست دارید ، EVE Online یک بازی ضروری برای شماست. بازی نبرد فضایی MMO پر از نبردهای حماسی است که می توانید بخشی از آن باشید. این بازی قدیمی است ، و در سال ۲۰۰۳ منتشر شد ، اما هنوز هم شایسته حضور در این لیست است.

  • Battlefield 1 از چندین حالت بازی مانند موضوع جنگ جهانی اول ، کمپین های چند نفره و تک نفره و موارد دیگر بهره می برد.
  • مایکروسافت قیمت چندین رایانه شخصی و لپ تاپ مخصوص بازی را تا 500 دلار کاهش داده و امکان خرید Razer Blade 15 که با قیمت فروش 2700 دلار شروع می‌شود، با 300 دلار تخفیف وجود دارد.
  • پلی استیشن 4 عناوین محبوبی مانند سری God Of War، سری Last Of Us و… را در انحصار خود دارد که همگی جزو بازی های برتر در زمان عرضه خود محسوب می شوند.

State of Decay 3، دنباله بازی زامبی جهان باز استودیو Undead Labs است و به طور انحصاری برای ایکس باکس و PC منتشر خواهد شد. بازی Starfield اولین عنوان سبک نقش آفرینی کمپانی و استودیو Bethesda در 25 سال گذشته است. در ابتدا قرار بود این بازی در نوامبر 2022 منتشر شود، اما کمپانی سازنده اجبارا عرضه آن را به تعویق انداخت.

  برنامه threads اینستاگرام چیست + بررسی رقیب جدید توییتر

بازی Wonder Woman

در طی مراحل بازی متوجه خواهید شد که چه چیزهایی را باید ببلعید و چه چیزهایی را نباید ببلعید و درمجموع چند ساعت سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را سپری خواهید کرد. در این بازی جهانی پیش‌روی‌تان دارید که می‌توانید آن را به هر شکلی که می‌خواهید بسازید و تغییر دهید. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. نحوه ترور و کشتن اهداف در بازی مانند عناوین قبلی بسیار فوق‌العاده است و در آن به شیوه‌های مختلفی می‌توانید به اهداف خود برسید. همچنین مکان‌های جدیدی مانند دبی، چین و آرژانتین در بازی وجود دارند که از خاطره‌انگیزترین مکان‌های این فرنچایز محسوب می‌شوند.

The Outer Worlds

این بدان معنی است که شما می توانید بازی های جدید را با تصاویر شگفت انگیز و گیم پلی پر اسلاجی تجربه کنید. بازی رایگان کامپیوتر از دیگر بخش هایی است که برای کاربران ایرانی حائز اهمیت است. با توجه به قیمت زیاد بازی ها در ایران، امکان خرید بازی بصورت اورجینال و اصلی وجود ندارد و تمایل کاربران به دانلود بازی کامپیوتر رایگان هستند.

ویژگی های نسل نهمی؛ برگ برنده مایکروسافت!

یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی، طراحی دقیق شخصیت بتمن و دنیای گاتهام است. بافت شهر، طراحی کاراکترها و محیط‌ها به شکلی واقعاً تعاملی و جذاب اجرا شده‌اند و احساس می‌کنید واقعاً در جهان کمیک‌های بتمن به دنبال ماجراجویی‌ها و مبارزات هستید. عنصر اصلی بازی “Death Stranding” تعاملات اجتماعی و همکاری با سایر بازیکنان است.