وبلاگ

بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر در طول تاریخ + لینک دانلود پارسی دانلود

بهترین بازی های ماجراجویی برای کامپیوتر در طول تاریخ + لینک دانلود پارسی دانلود

طراحی مراحل به خوبی انجام شده است و به راه‌‌های مختلف می‌توان آنها را رد کرد هرچند که نسبت به سطح هوش مصنوعی انتقادات بسیاری هست. Naughty Dog بخاطر صداگذاری عالی که مخاطب را به لرزش در می‌آورد شایسته تحسین فراوان است. خبر خوش اینکه در آینده آپدیتی برای بازی منتشر خواهد شد که گرافیک آن را حتی بهتر و از توانایی‌های پلی استیشن 5 برخوردار می‌کند.

  • دیگر وبلاگی که در لیست وبلاگ های فارسی معروف قرار دادرد و کاربران زیادی هر روز از آن بازدید میکنند پرشین بلاگ میباشد.
  • و اگر به این سریال علاقمند شدید حتما سر وقت سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگان عمارت بلای) که در واقع فصل دوم این سریال (با موضوعی متفاوت) محسوب می‌شود هم بروید.
  • بازی‌های شبیه سازی شده از گذشته تا به حال بسیار پرطرفدار بوده‌اند و مخاطبین مختص به خود را داشته‌اند.
  • این اتفاق بالاخره بعد از فراز و نشیب‌های فراوان در سال 2019 به وقوع پیوست.
  • بازی‌های جورچین سه‌تایی همیشه محبوبیت خاصی بین گیمرها داشته‌اند و به خاطر گیم‌پلی خاصشان شاید بیش از هر سبک دیگری روی گوشی‌های موبایل به موفقیت رسیدند.
  • از همین طریق نیز مخاطبان این سریال در مقیاس جهانی به تماشای آن پرداخته و این سریال را دنبال می‌کردند.
  10 تا از بهترین بازی های تفنگی برای اندروید و آیفون که باید امتحان کنید ترنجی

همچنین رادیو جوان دارای کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام نیز می‌باشد که جدیدترین آهنگ‌ها و موزیک ویدیوها را در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهید. شما می‌توانید در کانال تلگرام و دنبال کردن صفحه‌ی اینستاگرام رادیو جوان عضو شوید. بنابراین به سادگی می‌توانید از جدیدترین آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای خوانندگان مورد علاقه‌ی خود مطلع شوید. یکی از شناخته‌ شده‌ترین، معتبرترین و بهترین سایت‌های دانلود آهنگ ایرانی و خارجی، سایت رادیو جوان می‌باشد. این سایت چندین سال است که در زمینه‌ی موسیقی فعالیت دارد و یکی از بهترین مراجع برای دانلود یا شنیدن آهنگ به صورت آنلاین می‌باشد. رادیو جوان کارهای عده‌ی کثیری از خوانندگان داخلی و خارجی را پخش می‌کند.

بهترین سریال های کره ای تمام دوران ؛ 25 تا از سریال های معروف کره ای

به نظر شما جای چه بازی‌های دیگری در این لیست خالی است؟ نظر خود را با مجله اعتبارکالا در میان بگذارید. داستان این مجموعه که در فهرست یکی از بهترین سریال های کره ای جا دارد، درباره دختر جوانی است که رؤیای موفقیت در تیم وزنه‌برداری دانشگاه را دارد. علاوه بر این دختر، تمام اعضای تیم دانشگاه در سودای رسیدن به موفقیت و رؤیاهای خود هستند. روابطی عاشقانه و عاطفی هم میان شخصیت‌های فیلم شکل می‌گیرد که روند داستان را جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. سریال «دکتر غریبه» یکی از بهترین سریال های کره ای در ژانر پزشکی و عاشقانه است. هیجانی جذاب و رازی کِشنده در داستان فیلم وجود دارد که در کنار صحنه‌های جراحی و بیمارستان، مخاطب را با خود همراه می‌کند.

با عضویت در خبرنامه کدُسئو اولین نفر مطالب رو یاد میگیری

این سایت کدهایی را برای بازی‌های کنسول ارائه می‌دهد؛ اما محبوب‌ترین آن‌ها برای Steam است. GameFAQs علاوه بر اینکه یکی از بهترین مکان‌ها برای بررسی و سایت تخصصی بازی است، منبعی عالی برای نظرات و سؤالات کاربران است. برای استفاده از اطلاعات موجود در سایت، ابتدا یک بازی را جستجو کنید و سپس روی قسمت نظرات کلیک کنید تا ببینید دیگران در مورد آنچه می‌گویند. این سایت تحت مالکیت و اداره EA، یکی از بزرگترین شرکت‌های بازی در جهان، مسئول عناوینی مانند FIFA، Madden و Mass Effect است. Origin با پخش داخلی Twitch، مدیریت کامل پروفایل، ادغام کامل حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و کنسول و سایر ویژگی‌ها، مکانی عالی برای یافتن و انجام بازی‌ها است.

  سری بازی کال آف دیوتی یا ندای وظیفه Call of Duty گیمفا

داستان این سریال، وام گرفته‌ شده از فولکلور و افسانه‌‌های محلی و بررسی پاگانیسم و اساطیر مسیحی است. شیاطین دشمنان اصلی شخصیت‌های اصلی سریال در سراسر این مجموعه را تشکیل می‌دهند. داستان سریال ماوراء طبیعی‌، درباره‌ی دو برادر است که زمانی که قدم به قدم به دنبال ردپای پدر خود هستند، به عنوان شکارچی، به مبارزه با موجودات ماوراء‌طبیعی از جمله هیولاها، دیوها و روح ها که در زمین وجود دارند، می‌پردازند. این سریال زندگی یک سری بازیگر نویسنده مخصوصا زندگی رئیس نویسندگان یک برنامه تلویزیونی کمدی را به نمایش می‌گذارد. داستان از انجا شروع می‌شود که با تغییر رییس سازمان زندگی روزمره آنها تغییر می‌کند و باعث می‌شود که زندگی رئیس نویسندگان دچار مشکلاتی شود. رئیس سازمان که خود آدم بسیار موفقی است سعی دارد تا زندگی کارمندان خود را بهتر کند.