وبلاگ

دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل 1 6.40 Call of Duty: Mobile اندروید و آیفون اندروید تایم

دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل 1 6.40 Call of Duty: Mobile اندروید و آیفون اندروید تایم

به این معنا که انجام مأموریت‌های مختلف روی روند و انتهای بازی تأثیر خواهد گذاشت. جایی که واقعاً نشان می‌دهد مجموعه ندای وظیفه یک سر و گردن از رقبای خود در این زمینه بهتر است. در اصل زمانی که شما شلوغی مبارزات آینده را از بازی حذف کنید، تجربه آن به شدت لذت بخش می‌شود.

  • می‌توانید سرعت پیشروی خود را در بتل پس افزایش داده و اکانت خود را توسعه دهید.
  • با انجام این کارها، می‌توانید پاداش‌های بیشتری هم برای خود باز کنید.
  • با توجه به محبوبیت بسیار بالای این بازی، بسیاری از افراد نسبت به امکان اجرای آن روی تلفن‌های همراه خود دچار تردید هستند.

هر فصل جدید با ارائه محتوای تازه و امکانات جدید شروع می‌شود و شما می‌توانید بتل پس را برای آن خریداری کنید. می‌توانید اسلحه‌های جدید، مجموعه‌های اسلحه و تجهیزات وابسته را با استفاده از سی پی خریداری کنید. این اسلحه‌ها می‌توانند به توان و قابلیت‌های شما در بازی اضافه شوند.

حالت‌های گیم پلی بازی Call of Duty Mobile کدام است؟

پس از موفقیت نسخه اول، دو سال بعد شرکت Activision دنباله این بازی را با عنوان Call of Duty 2 منتشر کرد و بازیکنان را مجددا به دوران جنگ جهانی دوم بازگرداند. در بازی Call of Duty 2 ویژگی‌های جدیدی مثل بازیابی خودکار سلامتی، نشانگر پرتاب نارنجک از سوی دشمنان و بخش چندنفره آنلاین معرفی شد. بخش چندنفره این بازی شامل مدهایی مثل Team Deathmatch، Search And Destroy، Capture the Flag و Headquarters می‌شد. بزرگترین تغییر فصل سوم کالاف موبایل اضافه شدن نقشه شهری میامی در حالت چند نفره بود.

  دانلود کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile1 0.40 سیزن 7

علت پرت شدن از بازی کالاف دیوتی موبایل

در فضاهای داخلی مناطق مسکونی مانند خانه، فروشگاه دوچرخه و اتصال دهنده، مبارزه به طور قابل توجهی تنگ‌تر خواهد شد. هنگامی که حملات هوایی انجام می‌شود، انتظار این را داشته باشید که این مناطق به مناطق پرخطری تبدیل شوند. در نهایت، موقعیت قدرتمندی که پله‌ها فراهم می‌کنند، حتماً توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. از آنها استفاده کنید و سپس قبل از تبدیل شدن به هدف ارزشمند، به سمت جلو حرکت کنید. در هنگام حمله به این موقعیت، در نظر داشته باشید که از طریق آرشه شرقی وارد شوید، که یک موقعیت دشوار برای پوشش دادن از بالا است. زمانی که شما از این اسلحه ها استفاده میکنید، قوی تر میشوند با استفاده درست از کارایی های اسلحه مانند لیزر، جادو و پیشگویی میتوانید شانس موفقیت خود را بالا ببرید.

آموزش نحوه استفاده از قهوه ساز دلونگی

توسعه دهندگان بازی کالاف اینگونه تصمیم گرفته اند که قیمت آیتم هایی که در بخش محصولات بازی عرضه میشوند متناسب با شرایط اقتصادی آن منطقه ای باشد که کاربر از آنجا مشغول به بازی است. مثلا آیتم هایی که در یک اکانت ریجن اروپا قرار دارد با توجه به رفاه حاکم بر این منطقه گران قیمت هستند. اما در کشوری مانند هند قیمت آیتم بتل پس در کمترین حالت خود قرار دارد. این نکته طلایی را بدانید که هزینه کردن برای خرید سی پی کالاف دیوتی و یا جم فری فایر و یا یوسی پابجی اگر به مقدار کافی باشد نه تنها هزینه نیست بلکه میتواند ارزش اکانت شما را در هنگام فروش چندین برابر کند.

  بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 ؛ بهمراه مهمترین‌های تک تیراندازی 2021 فیگار