وبلاگ

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان ساویس‌گیم

بهترین بازی‌های چندنفره‌ی co-op برای تجربه‌ با خانواده و دوستان ساویس‌گیم

در پایین نمایی از محیط بازی با لپ تاپ Lenovo Legion 5 و کارت گرافیک RTX 3050 Ti را می‌توانید ببینید. خط داستانی بازی، جزئیات و کیفیت محیط بازی، مپ و نقشه بازی و همه چیز به شکلی ایده آل و عالی اجرا شده است. شرکت رسام سرور ایرانیان می تواند در زمینه فروش سرورهای رک مونت و تاور برند HP ، قطعات اصلی آن مانند پردازنده، هارد، رم، رید کنترلر، کَش و … همچنین کارشناسان ما در زمینه تعمیر و ارتقا سرورهای اچ پی می توانند پاسخگوی شما باشند. هدف آن است که بهترین کانفیگ و سخت افزار سرور را با بهترین قیمت برای کسب و کار شما فراهم آوریم. از زمان انتشار بازی The Elder Scrolls 6 در E3 2018، چیزی در مورد آن نشنیده‌ایم.

  • همکار وی «مکس» یک خرگوش کوتاه قد بیش‌فعال و پرخاشگر است و تعادل روانی ندارد.
  • بازی گیم‌پلی منحصر به فردی ارائه می‌داد و همین باعث شد عنوان Senua’s Sacrifice از فروش بسیار بالایی بهره‌مند شود.
  • این استودیو در ابتدا با نام Human Head در سال 1999 تاسیس گردید و بر روی بازی‌های بسیاری کار کرد.
  • در مقاله مقایسه پی اس فور با ایکس باکس سری اس نگاهی کوتاه به ویژگی های این 2 کنسول دوست داشتنی داشتیم و ویژگی ها آن ها را بررسی کردیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.
  • در واقع تا بازی را اجرا می‌کنید وارد محیط آن می‌شوید و هیچ صحنه بارگذاری‌ای را احساس نخواهید کرد.
  15 بازی برتر گیم پس بهترین بازی های Xbox Game Pass

اینگونه نیست که در بازی یک داستان طاعون هیچ کورسوی امیدی وجود نداشته باشد ولی لحظات شاد در این بازی کم هستند. تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد. سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد. طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.

بهترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من(My Hero Academia)

حال شما که جوکر را کنترل می‌کنید باید گروهی با افرادی تشکیل دهید که مثل شما درگیر اتهام غلط شده‌اند. شما در این بازی نقش کسی را دارید که باید مجموعه‌ای از قتل‌ها را بررسی و شواهد فیزیکی جمع کنید. ممنونم ازت که نظر انرژی بخش تو به اشتراک گذاشتی و خوشحالم که برات مفید بوده. اگر هیچکدام مفید واقع نشد، سایر DNS های جدید برای ایکس باکس در دو جدول بالا را امتحان کنید. ساسان هستم و چندسالی میشه تو حوزه وب مشغول تولید محتوا هستم و عاشق این کار هستم ، هرروز دوست دارم چیزای جدیدی یاد بگیرم. League of Legends یکی دیگر از MOBA های برتر  است و رقیب مستقیم برای DoTA 2 است.

بازی های اکشن گرافیکی God of War

شما هر کدوم رو که انتخاب کردید طبق آموزش ابتدا DNS اولی رو بزنید و سپس دومی رو تنظیم کنید. به تازگی در اینترنت برخی شرکت ها مانند ایرانسل، شاتل یا مبین نت مشکلاتی برای اتصال به بازی ها و ایکس باکس وجود دارد. پس اگر بازی شما آپدیت است و سرور های بازی در دسترس می باشند اما در اتصال به بازی ها یا Xbox مشکل دارید، به پشتیبانی اینترنت خود زنگ بزنید. تعداد زیادی بازی آنلاین دیگر برای کامپیوتر شخصی وجود دارد ، اما اینها بازیهایی هستند که در واقع  مورد علاقه بسیاری از گیمرها هستند.

  نگاهی به مجموعه بازی های کالاف دیوتی Call Of Duty نخل مارکت

راهنمای خرید ایکس باکس سری اس (Xbox Series S)؛ آیا ارزش خرید دارد؟

نسخه‌ دوم بازی جذاب اوری توانست از نسخه اول خود نیز نمره بهتری کسب کند و یک بازی دیدنی باشد که از زوایای مختلف نسبت به نسخه اول بهبود یافته است. در این بازی با اوری، موجود بامزه و نورانی همراه می‌شوید تا باری دیگر دشت و جنگل را نجات دهید. بازی در مورد زوجی است که می‌خواهند طلاق بگیرند اما به دلیل آرزوی دخترشان بر خلاف این موضوع تبدیل به سروسک می‌شوند و در مسیری برای ترمیم رابطه‌شان قرار می‌گیرند. اکنون آن‌ها باید با اکراه راهی برای بازگشت به بدن خود پیدا کنند، تلاشی که آن‌ها را در وحشیانه‌ترین، غیرمنتظره‌ترین و خارق‌العاده‌ترین سفری که قابل تصور است می‌برد.