وبلاگ

طولانی ترین بازی های تاریخ مرکز خرید

طولانی ترین بازی های تاریخ مرکز خرید

مونوپولی هم می تواند بازی خیلی خوبی برای سرگرم کردن کودکان در دوران قرنطینه باشد. مونوپولی یک بازی نوستالژیک برای پدر مادرهاست و اکنون که زمان خوبی برای بودن در کنار خانواده داریم می توانیم این بازی جذاب را به یکی از سرگرمی های خاطره انگیز در دوران قرنطینه تبدیل کنیم. کمپانی کونامی اعلام کرده که حالت بقا را طی روز‌های آتی برای بازی Metal Gear Online عرضه خواهد کرد و به همین مناسبت تریلری نیز از معرفی آن منتشر کرده است. در این مقاله می‌خواهیم سری به گذشته بزنیم و بهترین شخصیت‌های سری متال گیر را با یکدیگر مرور کنیم.

  • تمامی حریف‌هایی که کنار خود می‌بینید به‌صورت زنده با شما در رقابت هستند و این مسئله هیجان زیادی در طول بازی ایجاد می‌کند.
  • Suzy Cube یک بازی پلتفرمر جذاب از استودیو Noodlecake است که با الهام از بازی سوپر ماریو ۶۴ تجربه‌ای سرگر‌م‌کننده را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد.
  • افکت‌های باران و انفجار نیز مشکل خاصی ندارند و می‌توان به گرافیک بازی نمره‌ی قابل قبولی ارائه داد.
  • پیکسل‌ها همیشه به بازیکن یادآوری می‌کنند که صرفا درون یک بازی ویدئویی است و هر رنگی که می‌بیند از طریق یک کامپیوتر پردازش شده است.
  • تولید این گونه بازی‌ها تا حدودی پر هزینه است و با در نظر گرفتن بودجه، همچنان قیمت مناسبی دارد.
  • ضمن ارائه تریلر بازی Valorant ، در این بخش به معرفی و بررسی گیم پلی بازی ولورانت خواهیم پرداخت.
  آغاز رسمی سال تحصیلی دانشگاهها ایجاد ایران قوی در سایه همدلی و هم‌افزایی دانشگاهیان تسنیم

در حالی که فیفا موبایل بیشترین حجم محتوا را به موبایل گیمرها ارائه می‌کند، eFootball PES گیم‌پلی روان‌تری دارد. البته محتوای eFootball PES هم به نوبه خود کاربران را برای طولانی مدت سرگرم می‌کند. در این عنوان می‌توانید تیم مورد علاقه خود را تشکیل دهید، به صورت آنلاین به رقابت با گیمرهای واقعی بپردازید و یا به صورت local با دوستان خود بازی کنید. با دانلود بازی فوتبالی PES برای گوشی می‌توانید تا مدت‌ها از ورزش مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

بازی DIRT 5

از بازی‌های سبک ریسینگ هم غافل نشویم که این روز‌ها، چند گزینه خوب در این سبک در دسترس داریم. شاید جلوه‌های بصری Vagrant Story چشم‌نواز باشند، اما باز هم با تکسچرهای رزولوشن پایین کنسول نسل اول پلی‌استیشن محدود شده بودند و این مسئله می‌تواند برای این دوره کمی آزاردهنده باشد. تماشای جلوه‌های بصری این بازی در تلویزیون‌های CRT شاید آنقدر هم بد نباشد اما یک نمایشگر امروزی کاملا گرافیک بی‌کیفیت بازی را نمایان می‌کند.

True Crime: Streets of L.A

این بازی بر روی PS4، PS5، Xbox Series S، Xbox Series X و رایانه‌های شخصی موجود است و متای این بازی که عدد ۸۰ را نشان می‌دهد، گواه بر این است که این بازی ارزش تجربه کردن را دارد. آلن ویک 2 دنباله‌ای بر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های نسل هفتم بازی‌های ویدیویی، یعنی Alan Wake است که قرار است پس از 13 سال سرانجام در سال 2023 منتشر شود. تیم سازنده این بازی، Remdey Entertainment با تجربه ساخت عناوین بی‌نظیری چون مکس پین، کنترل و کوانتوم بریک اکنون به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین استودیوهای بازی‌سازی در جهان شناخته می‌شود. بنابراین مطمئنیم که ساخت آلن ویک 2 در دست استودیوی کاربلدی قرار دارد. بازی دث لوپ را می‌توان یکی از بهترین عناوین شوتر موجود در گیم‌پس دانست. این بازی با ترکیبی که از سبک روگ لایک و شوتر دارد، یک تجربه بسیار خاص را به کاربران ارائه می‌دهد.

  بازی ایرانی Revenge به دنبال انتقام از کالاف دیوتی: جنگ ایران با ناتو

طولانی ترین بازی های تاریخ که باید تجربه کنید

موسیقی بازی متناظر با آثار اکشن مهم صنعت ویدیو گیم است و خوشبختانه، سازندگان در این زمینه زیاده‌روی نکرده‌اند. همراه با شمشیرها و سپرهای خود جلو رفته و می‌توانید از شوالیه‌ها و موجودات غول پیکر هم استفاده کنید. اندروید معمولا همانند ویندوز، سیستم عامل اصلی تجربه بازی شناخته می‌شود و روی دستگاه‌های موبایل، بهتر است که از این پلتفرم برای تجربه بازی استفاده کنید. در سال‌های اخیر، بازی‌های زیادی منتشر شده‌اند که کلیشه بچه‌گانه بودن پلتفرم موبایل برای بازی را کنار می‌زنند.