وبلاگ

حمایت از بازی‌های برتر موبایلی ایرانی و کمک به انتخاب مخاطبان تدارک ویژه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای ایام نوروز 1400 با هدف رونق کسب وکار بازی‌سازان؛ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

حمایت از بازی‌های برتر موبایلی ایرانی و کمک به انتخاب مخاطبان تدارک ویژه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای ایام نوروز 1400 با هدف رونق کسب وکار بازی‌سازان؛ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

با این وجود امید داریم با انتشار فیلم های ایرانی جدید، بازهم پیشرفت‌های زیادی از این صنعت ببینیم. آیا شما با فیلم‌های موجود در لیست موافق هستید؟ اگر بهترین فیلم‌های ایرانی از نظر خودتان و مخصوصاً فیلم سینمایی جدید ایرانی درام را در این لیست پیدا نمی‌کنید، لطفا آن‌ها را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید. فیلم بمب؛ یکی عاشقانه آرام، از جمله فیلم‌هایی بود که افتخاراتی نه‌تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین‌المللی کسب کرد. این فیلم اثری از پیمان معادی، بازیگر و فیلمساز توانای کشورمان است که توجهات زیادی به خود جلب کرد و نظرات مثبتی گرفت.پیمان معادی خود به‌عنوان بازیگر نقش اصلی هم در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

  • هر چقدر مهارت بالاتری در بازی داشته باشید قطعا ویژگی های بیشتری را کسب خواهید نمود.
  • UX و UI بسیار مدرن بازی که مشخصا تحت تاثیر تیمی خلاق بوده است از یک سو و از سوی دیگر حضور موزیک‌های جدید و گستردگی دایره موزیک‌ها بازی باعث شده بازی Beatstar به یکی از بازی های خوب اندروید تبدیل شود.
  • قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز گوشی هواوی ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در بازار باشد .
  • در قسمت دوربین نیز شاهد دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که در کلاس خود عملکرد قابل‌قبولی دارد و در صورت وجود نور مناسب، می‌توانید عکس‌های زیبایی با آن ثبت کنید.
  بهترین سریال های خارجی و پرطرفدار 70+ سریال خرداد 1402

این بازی در سبک بازی های MOBA است مانند لیگ آف لجند که در یک تیم پنج نفره باید به تیم پنج نفره حریفانتان بروید. بازی موبایل لجندز یکی از محبوب ترین بازی های دنیا است که در بعضی کشورها مسابقات آن برگذار می شود و شما باید در این بازی در مسیر خود برج های دشمنانتان را تخریب کنید. یکی از بازی های محبوب و معروف کمپانی سوپرسل، کلش رویال نام دارد، یک بازی در سبک استراتژی که باید با کمک کارت هایی که مشخص کرده اید، برج های حریف را نابود کنید و پیروز شوید. این کارت ها توسط اکسیر صورتی آماده می شوند که هر کارت اکسیر مشخصی را صرف می کند. این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژی است و دانلود آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

اما اخراجی ها با لحنی کمدی وارد این فضا شد و با آهنگ بسیار زیبای فریدون شهبازیان و صدای محمد اصفهانی، فروش 2 میلیاردی سال 85 (تقریبا 30 میلیاردی فعلی با محاسبه نرخ تورم) داشت. این فیلم طنز ایرانی نیز در قحطی فیلم های خوب و معقول سینمای ایران، می تواند غنیمت باشد. البته داستان فیلم به گفته خود سهیلی از ماجرای خواهران معروف ایرانی (لاله ولادن) گرفته شده، اما با دیدی طنز و ماهیتی جالب و البته پر از تضاد و تناقض. دایی (اویسی) و عمو (رضا فیض نورورزی) شاید نماد و البته حامیان بدون اصلاح پذیری این دوقطبی باشند! طوری که وزیر ارشاد به خاطر این فیلم توسط نمایندگان مورد سوال قرار گرفت.

  12 تا از بهترین بازی آنلاین اندروید تک و دو نفره : فکری، جنگی، استراتژیک و . انزل وب

بهترین بازی های اندروید: بازی Chess by AI Factory Limited

در این فیلم دختری به نام پروانه را داریم که از طریق گوشی هم‌بند پدرش در زندان، با او در ارتباط است. پروانه در طی این ارتباط با پدرش، با صاحب گوشی یعنی فرهاد آشنا شده که منجر به ایجاد احساساتی میان این دو می‌شود. خرمشهر در همان روزهای اولیه زیر آتش سنگین بعثی‌هاست و هنوز نیروهای پشتیبانی به این منطقه اعزام نشده‌اند. داستان این فیلم درباره زوج جوانی است که در محله‌های فقیرنشین تهران زندگی می‌کنند. داستان این فیلم درباره شروع مخالفات احزاب چپِ کُردنشین با انقلاب اسلامی و آغاز شورش آن‌ها در سال 58 است.

برنامه دوست یابی اینترنتی Stars Align

در فهرست زومجی بازی های کارتی متنوعی از جمله کلش رویال و هارت استون حضور دارند. بازی کارتی Legends of Runeterra برمبنای شخصیت‌های بازی League of Legends، بازیکنان را وارد مسابقات کارتی می‌کند. در ابتدای بازی یک دسته کارت چهارتایی از قهرمان‌ها و طلسم‌ها را به‌دست می‌آورید که می‌توانید باتوجه‌به استراتژی خود چینش آن‌ها را انتخاب کنید. بازی‌‌های آتاری را به‌یاد دارید؟ جایی که باید با دوست یا فامیل خود در یک بازی پینگ پونگ رقابت می‌کردید؟‌ اصولا در بازی پینگ پونگ بازیکنان باید سعی کنند تا مانع عبور توپ از زمین خود شوند. در بازی Anti Pong که یکی از بهترین بازی های اندروید فهرست ما است شما باید به شکلی پنل را تکان دهید که توپ به پنل شما برخورد نکند. از طرفی یک عادت قدیمی برای جلوگیری از عبور توپ وجود دارد و از طرفی باید برخلاف گذشته با حریف خود رقابت کنید..

  بازی های جدید سرویس گیم پس ایکس باکس مشخص شدند طرفداری