وبلاگ

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 ؛ بهمراه مهمترین‌های تک تیراندازی 2021 فیگار

بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 ؛ بهمراه مهمترین‌های تک تیراندازی 2021 فیگار

شما می توانید یک زرادخانه دیوانه از سلاح های جنگی را برای نبرد با زامبی ها در 33 محیط منحصر به فرد در سراسر جهان انتخاب کنید. صحنه بازی پر از رنگ و زرق و برق است و به همین دلیل از خشونت بازی کاسته است. همه ویژگی‌ها و قابلیت‌های ابتدایی که در یک بازی FPS در اختیار کاربر قرار می‌گیرد در این بازی وجود دارد. نکته مهم این است که نحوه پاسخگویی به فرمان‌های کاربر بسیار سریع است و می‌توان تنظیماتی را روی آن انجام داد. نقشه‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و همچنین قابلیت انطباق برای اسلحه‌ها در نظر گرفته شده است. شما و 99 بازیکن دیگر وارد میدان نبرد می‌شوید و به قصد جان دیگر می‌جنگید تا لحظه‌ای که تنها یک نفر از آن مکان زنده به بیرون آید.

  • همچنین علاوه بر این‌ها بازی Sniper Elite 4 از حالت‌های کمپین چندنفره به شیوه Co-op و Online Versus نیز بهره می‌برد.
  • هر لحظه از بازی موبایل Retro City Rampage DX پر از غافلگیری‌های داستانی و اتفاقات عحیب و در عین حال با مزه است که شما را به وجد می‌آورند.
  • شما چه بازی های پولساز و بازی آنلاین پولی دیگری می شناسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
  • معابد کم ارتفاع آن، باس‌های مضحکش (مبارزه با کرم فضایی یک چیز دیگر است) و سلاح های اسطوره‌ایش، همگی در نوع خود عالی هستند.
  • این بازی به این دلیل مورد انتقاد قرار گرفت که بازیکنانی که خریدهای درون برنامه ای انجام نداده اند برای زنده ماندن در برابر بازیکنانی که پول پرداخت کرده اند به تلاش بیشتری نیاز دارند.
  دانلود 10 تا از بهترین بازی های جنگی و اکشن آفلاین برای اندروید

در این اثر شما وارد جاده می‌شوید و باید از برخورد با وسایل نقلیه مختلف اجتناب کنید. در بازی Racing Moto انواع گوناگونی از وسایل نقلیه وجود دارند که با سرعت‌های متفاوتی در حرکت هستند. در ابتدای کار یک موتور هارلی داویدسون (Harley Davidson) به شما داده می‌شود. هرچه بیشتر در بازی پیشروی کنید، می‌توانید موتورهای بهتر و پرسرعت‌تری را در اختیار بگیرید.

بهترین بازی ماشینی جدید ۲۰۲۳ اندروید،آنلاین و افلاین+لینک دانلود

گفته شده که NITRO BOMB بهترین بمب در این بازی است که کنترل انفجاری قوی داشته و برای بمب جامپینگ مناسب است. می‌توانید به نزدیک این بمب رفته و آن را لمس کنید تا قدرت انفجاری آن، دیگر بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد. این بازی حالت‌های گوناگون را در اختیار بازیگران قرار داده و می‌توان با تیپ های گوناگون موجوداتی که ارواح یا SPIRITS نامیده می‌شوند به مبارزه پرداخت. 3- از دیگر زیر بخش‌های ژانر اکشن باید به ژانر سکوبازی یا پلتفرمی اشاره کرد که بایستی شخصیت اصلی از موانع معمولی تا پیچیده عبور کند و امتیاز بگیرد. بازی اکشن به صورت های مختلف 2بعدی و 3 بعدی از زاویه دید دوربین ساخته می‌شود.

بازی برتر فرار از زندان برای اندروید در سال 2022

بازی Kingdom Rush Vengeance از جنبه‌های مختلف شباهت‌های بسیار زیادی به نسخه‌های پیشین این فرنچایز دارد. شما در این اثر باید مدیریت یک قلعه را برعهده گرفته و با استفاده از هیروهایی که در اختیار دارید، دشمنان خود را از پا درآورید. بازی Kingdom Rush Vengeance دارای چندین قلعه، 16 استیج (Stage)، 35 دشمن مختلف، 30 سطح ارتقا و بیش از 50 اچیومنت (Achievement) است. می‌تواند به سرعت توجه بازیکنان را به سمت خود جلت کند و به همین خاطر هم یکی از بهترین بازی های آفلاین iOS به حساب می‌آید. بازی Sea Battle 2 را می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین تجربه کنید.

  بازی ایرانی Revenge به دنبال انتقام از کالاف دیوتی: جنگ ایران با ناتو

بهترین بازی جنگی افسانه‌ای

فیلم سوختن یک فیلم اکشن و بسیار هیجان انگیز است و در مورد یک قاتل است که به دنبال برادر خود می گردد تا او را نجات دهد اما…. فیلم سر وقت یک فیلم اکشن است که ژانر علمی تخیلی نیز در آن دیده می شود در این فیلم اتفاقات اکشن و هیجان انگیز زیادی می افتد. منتقدان این فیلم را یک فیلم اکشن خشن می دانند که همه کاراکترها نقش های خود را دقیق و تاثیر گذار بازی می کنند. فیلم اکشن بیل را بکش ۱ جزو ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما است داستان فیلم آنقدر هیجان انگیز هست که بیننده را مشتاق برای تماشا می کند. فیلم جان ویک سراسر هیجان است تنشهایی که برای نقش اول فیلم یعنی جان ویک اتفاق می افتد بسیار خشن و هیجان انگیز است. جان ویک یک آدمکش حرفه ای است که بعد از مرگ همسرش خانه نشین می شود ولی اتفاقات عجیب باعث می شود که او دوباره وارد حرفه آدم کشی شود….