وبلاگ

معرفی بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 تا سال 2020 ماگرتا

معرفی بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 تا سال 2020 ماگرتا

در این بازی باید دنیای مجازی خود را ساخته و تجربیات خود را با دوستان خود به اشتراک گذارید. یک زندگی خاص در بازی برقرار شده است و بهتر است بدانید که بازی از قابلیت کراس پلتفرم هم پشتیبانی می‌کند. با اضافه شدن بازیکنان جدید، سازندگان می‌توانند قوانین بهتری را برای بازی تدارک ببینند. این قوانین جدید هم کمک می‌کند که پیشروی بازی سریع‌تر باشد و بازیکنان خراب‌کار نتوانند ریتم بازی‌ها را خراب کنند. شطرنج همیشه یکی از بهترین بازی‌های فکری است و در صورت علاقه می‌توانید به سراغش بروید. سازندگان در این بازی سعی کرده‌اند که المان‌های پیکسلی یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید را با جزئیات بیشتری تولید کنند.

  • اگر تنها یک بازی وجود داشته باشد که حتما باید امسال تجربه‌اش کنید، همین بازی است.
  • بازی Assassin’s Creed Odyssey توانست تا با DLCهای فاخرش یک اثر ستودنی با مدت زمان طولانی را از یوبی سافت به جای بگذارد.
  • تک‌تک پیکسل‌های این دو برادر گویی فریاد می‌زنند «این تک‌شاخ‌های تبهکار شما را قورت می‌دهند و مادرتان را به عزایتان می‌نشانند.» هنوز هم وقتی در بازی ظاهر می‌شوند مو به تنم سیخ می‌شود.
  • در پی انتشار ضعیف این بازی، ناشر آن US Gold موفق به کسب لایسنس جام جهانی 1990 ایتالیا نشد، اگرچه یک بازی با عنوان Italy 1990 برای آن جام منتشر کرد.
  • بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) ژانری از بازی‌های ویدیویی هستند که بر داستان‌گویی، …
  • درست است که همچنان این مینی گیم کمی عجیب و تا حدودی بی خاصیت به نظر می رسد، ولی خوب در نوع خود جالب است.
  سری بازی کال آف دیوتی یا ندای وظیفه Call of Duty گیمفا

این سیستم به ظاهر جالب باعث می‌شود تا تجربه‌ی بازی گایارز چندان سرگرم‌کننده نباشد. البته همانند بسیاری از بازی‌های فضایی، بازی گایارز به خودی خود از نظر گیم‌پلی واقعا سخت است و سر و کله زدن با آن نیاز به عکس‌العمل فرابشری دارد. از آنجایی که دلفین‌ها آب‌شش ندارند، باید برای نفس کشیدن به سطح آب بیایند و به همین دلیل تجربه‌ی یک بازی که نقش اصلی آن یک دلفین است اصلا خوش‌آیند نخواهد بود. در اکثر بازی‌ها، مراحل زیر آب بخش‌هایی هستند که حسابی منفور می‌شوند و بازی اکوی دلفین کلا زیر آب جریان دارد. این بازی در سخت‌ترین بخش‌های خود، یکی از بی‌رحمانه‌ترین بازی‌های کل دوره‌ی کنسول سگا جنسیس به حساب می‌آید.

معرفی بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 5

مبارزات استریت فایتر ۳ پرزرق‌وبرق‌دار نبود ولی مثل هر فیلم خوبی که تاکنون درباره‌ی هنرهای رزمی دیده‌اید خیلی شسته‌رفته بود. تمام این فرم‌ها لزوما بدردبخور نبوده و به گرد پای فرم Kaiser که ریو در اواخر بازی به آن دست پیدا می‌کند نمی‌رسند. بااین‌حال، در طراحی و انیمیت‌کردن یک‌یک دراگون‌ها (هنگام تبدیل‌شدن به آن‌ها) واضحا تلاش و زحمت زیادی صرف شده است.

۱۴. بازی The Last of Us Remastered

این مجموعه استاندارد جدیدی را برای بازی‌های ریسینگ پلتفرم اندروید معرفی می‌کند و همین موضوع هم سبب شده است که در کنار آسفالت ۹، دو بازی مهم در این سبک باشند. طرفداران مجموعه داستان‌های جنگ‌های ستاره‌ای در ایام عید می‌توانند به سراغ این بازی که توسط « Respawn Entertainment » ساخته شده است بروند. این بازی در سبک اکشن ماجرایی سه‌بعدی و با درون مایه نقش‌آفرینی تولید شده است. همچنین محیط آن با الگوبرداری از مترویدوانیا و گشت زنی در مراحل توسعه یافته است که شما را وادار می‌کند به صورت پیوسته پس از دستیابی به مهارت‌های جدید به عقب بازگردید. این بازی به خوبی توانسته است دنیای جنگ‌های ستاره‌ای را به نمایش بگذارد و حس جدای بودن را به بازیکن القا کند و مطمئناً از انجام ان پشیمان نخواهید شد. شرکت «Infinity ward» در سال ۲۰۱۹ یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های فرنچایز «ندای وظیفه» Call of Duty را با نام «جنگ‌آوری نوین» (Modern Warfare) بازسازی کرد.

  قیمت قالب بتن و یا قالب فلزی 100*50

GOD OF WAR

بازی به ویژه در شخصیت‌پردازی با تکیه بر دیالوگ‌ها موفق عمل می‌کند و هرچند تنها تک آواهایی را از شخصیت‌های بازی می‌شنوید، اما بازهم می‌توانید تا حدودی به نگرش هر شخصیت نسبت به جهان و رخدادهای پیرامون آن پی ببرید. یکی از خصوصیات Hollow Knight تغییر مکان شخصیت‌های بازی براساس تصمیمات شما است. اینکه شخصیت Zote را به عنوان مثال نجات دهید یا بگذارید تا حشرات کوچک او را به گوشه‌ای بِکشند و بُکشند، سرنوشت بازی را تغییر می‌دهد و حتی روی آنکه چه پایانی را تماشا کنید، تاثیر می‌گذارد. Hollow Knight با وجود گیم‌پلی طولانی مدتش، از همین میان‌پرده‌ها و انتخاب‌های داستانی است که جان تازه‌ای می‌گیرد و می‌تواند گاهی شما را متعجب کند. گیم‌پلی یاکوزا ۷ به عنوان یک نقش‌آفرینی نوبتی ژاپنی، از بهترین بخش‌های بازی است؛ طوری که مبارزات نوبتی بازی، برخلاف انتظار، حتی از مبارزات اکشن قدیمی مجموعه هم سریعتر شده‌اند.