وبلاگ

بازی ایرانی Revenge به دنبال انتقام از کالاف دیوتی: جنگ ایران با ناتو

بازی ایرانی Revenge به دنبال انتقام از کالاف دیوتی: جنگ ایران با ناتو

برای به فعال سازی آیتم بتل پس و بدست آوردن CP در ماموریت های آن باید در ابتدا 800 سی پی بپردازید که واقعا به صرفه است. چرا که شما ویژگی ها و تجهیزات زیادی را در قبال این پرداخت به دست خواهید آورد. خرید سی پی کالاف و سایر آفرهای کالاف همواره جذابیت بالایی برای گیمرهای این بازی دارد. به همین منظور تقریبا خرید همه آیتم‌های مهم کالاف در فروشگاه بالای همین صفحه فراهم شده است. همگی با قیمت رقابتی و حداقل سود می‌باشند تا لذت بازی را برای کاربران گرامی سایت دوچندان کنیم. بازی کالاف دیوتی موبایل (call of Duty Mobile) یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی هست .

  • سامسونگ برای مدل پایه که از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 استفاده می‌کند، ۶ گیگابایت رم درنظر گرفته است اما می‌توانید با خرید مدل ۲۵۶ گیگابایت، ظرفیت رم را به ۸ گیگابایت برسانید.
  • شما برای اینکه بتوانید این بازی را به بهترین شکل ممکن در گوشی خود اجرا کنید، نیاز به حداقل سیستم مورد نیاز دارید که در اندروید و iOS صدق می‌کنند.
  • همچنین بخشی برای نارنجک ها نیز وجود دارد که بعضی از آن ها خسارت وارد میکنند و بعضی دیگر سرکوب میکنند.
  • روی Graphics resolution بزنید و تنظیمات بخش Performance را به ۴۸۰p، Normal را به ۷۲۰p HD و Quality را به ۱۰۸۰p FHD تغییر دهید.
  • لازم به ذکر است که انتخاب ریجن (Region) حائز اهمیت است زیرا قیمت آیتم‌های درون بازی طبق ریجن‌های مختلف، متفاوت می‌باشد.
  • با این‌حال اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های اکشن هستید بدون شک باید بدانید که این بازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.
  بازی های جدید سرویس گیم پس ایکس باکس مشخص شدند طرفداری

Call of Duty Mobile یک بازی رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای است که مود بتل رویال، یکی از قسمت‌های محبوب آن به‌شمار می‌رود. درواقع این بازی حدود یک سال بعد از انتشار نسخۀ موبایل بازی پابجی، برای رقابت با آن توسط اکتیویژن رونمایی شد. داستان بازی در سال ۲۰۶۵ اتفاق می‌افتد و در دنیایی دیستوپیایی (به دنیایی فناورانه و مملو از بی‌عدالتی گفته می‌شود) جریان دارد که در آن استفاده از ربات‌های پیشرفته و سایبرنتیک در جنگ‌های نظامی رایج شده است.

شخصیت‌های  Trickster کالاف دیوتی موبایل

در نسخه موبایل بازی تا قبل از رسیدن به مرحله 7 بخش های دیگر فعال نیستند و فقط در این حالت میتوانید بازی کنید. همچنین حالت چندنفره بازی از نسخه­‌های قبل پیشی گرفته است، و بدون در خطر انداختن نسخه­‌های پیشین، بر روی بهبود وضعیت در میدان جنگ تمرکز کرده است. با این حال، این سیستم پیچیده به درستی کار نکرده، و حالت Zombie mode نیز برای یک بازی جدی، مناسب نبوده است. این بدان معنا نیست که Modern Warfare 3 لایق نام Call of Duty نبوده است. حالت چندنفره­اش اعتیادآور بوده و عملکرد سریعی داشت، و لحظات شاهکار زیادی داشت، اما بدون درنظر گرفتن این موارد، می‌­توان گفت که این بازی هرگز نتوانسته از زیر سایه نسخه­‌های قبلیش خارج شود.

نخسه بهینه سازی شده بازی Call of Duty

شرط پیروزی این است که شما و تیم تان بیشتر کیل را داشته و پیروز شوید. با استفاده از شماره مجازی قادر خواهید بود در تمامی سایت ها و اپلیکیشن هایی که ایران را تحریم کرده اند از جمله پی پال ، اپل ای دی ، تلگرام و واتساپ ثبت نام کنید. بدون هیچ محدودیتی میتوانید اکانت مجازی بسازید و در اپلیکیشن ها اقدام به تبلیغات کنید.استفاده درزمانی که امکان استفاده از شماره شخصیتان وجود ندارد. البته شما می‌توانید مقادیر مشخص شده را به‌مرور بهتر کرده و آن را با توجه به سبک بازی خود شخصی‌سازی کنید.

  15 بازی برتر گیم پس بهترین بازی های Xbox Game Pass

فرآیند خرید سی پی با ایدی از سایت معتبر هزارجم

این صفحه نمایش قابلیت‌های قدرتمندی مانند نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت دارد. منطقه shopps جنوبی، اپراتورها را از طریق کوچه‌های بیرونی و فضاهای داخلی Streetwear و Laundry از طریق مبارزات تنگ و محدود می‌کند. از اهمیت رستوران Sober Friar در هنگام حمله به میدان مرکزی غافل نشوید. این رستوران پوشش جزئی مقابل اپراتورهای دشمن را در سمت دیگر ارائه می‌دهد که بسیار سودبخش است. هنگام دفاع از منطقه، خشکشویی و لباس‌های مد مسیرهای مناسبی پیش روی شما خواهند بود؛ از آنها برای تغییر سریع موقعیت خود بین مسیرهای وسطی و خارجی استفاده کنید. بخش مسکونی، که نیمی از نقشه بازی را در برمی‌گیرد، شامل جاده اصلی در پشت خود بوده و در ارتفاع بالاتری نسبت به قسمت جنوبی قرار دارد.