وبلاگ

لیست بهترین بازی های 2023 معرفی بازی هایی که در سال بعدی عرضه خواهند شد آی‌تی‌رسان

لیست بهترین بازی های 2023 معرفی بازی هایی که در سال بعدی عرضه خواهند شد آی‌تی‌رسان

علاوه بر موارد بالا، صدها گزینه دیگر برای فروش در صفحه Ultimate Game Sale مایکروسافت وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را نیز بررسی کنید و این که این جشنواره فروش تا «14 مرداد 1400» (5 آگوست 2021) ادامه دارد. کدام یک از این بازی‌های فروش ویژه مایکروسافت برای شما جذاب هستند؟ آیا مورد دیگری را در نظر دارید که در این فهرست نباشد؟ نظراتتان را برای ما بنویسید. این بازی ویدئویی که در سبک اکشن و ماجراجویی است را می‌توانید در دو حالت تک‌نفره و چندنفره بازی کنید. شما با تمرکز بر مبارزات خود می‌توانید به کشف سرزمین‌های میانه، دژها، قلعه‌ها و … دست یابید. بازی‌های لگویی همیشه از محبوب‌ترین بازی های ایکس باکس وان و دیگر پلتفرم‌ها بوده‌اند؛ حال تصور کنید بازی لگویی با محوریت جنگ ستارگان داشته باشید. بر روی کنسول های بازی قابلیتی برای راه‌اندازی پروتکل های مختلف VPN وجود ندارد.

  • بازی پازل اول شخص اتمسفریک و رازآلود Scorn در رتبه بعدی لیست ما قرار دارد.
  • کپکام در یکی از ایونت‌های سونی از ریمیک نسخه چهارم برای نسل بعد رونمایی کرد که تاریخ عرضه دقیق آن را 24 مارچ 2023 اعلام کرد.
  • بازی Halo Infinite با انواع و اقسام حواشی قبل از عرضه روبرو شد، از تهدید به مرگ سازندگان و توییت‌های تهدید برانگیز تا تریلر‌های فوق‌العاده‌ای که بازگشت سری را به روز‌های اوجش نوید می داد و اتفاقا همین هم شد.
  • در مجموع Dirt 5 بهترین بازی این سری محسوب می‌شود و برای تمام طرفداران بازی‌های ویدیویی و حتی بازیکنانی که تاکنون بازی‌های این سری را تجربه نکرده‌اند می‌تواند بسیار جذاب باشد.
  • این کنسول تقریباً از کل کتابخانه بازی‌های PS4 پشتیبانی می‌کند، اما متأسفانه این ویژگی به نسل PS3 و PS2 گسترش نمی‌یابد.
  • گرافیک فنی بازی بسیار چشم‌نواز است و از لحاظ بصری شاهد یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌هایی هستیم که در نسل هشتم در اختیار کاربران قرار گرفته است.
  نقد و بررسی بازی Chained Echoes؛ تاج و تخت به نرخ خون گیمفا

این فرد سال‌ها تمرین می‌کند و به استادی ماهر در فنون کنگ فو تبدیل می‌شود. داستان، روایت‌گر انتقام قهرمان داستان از افرادی که خانواده‌اش را به قتل رسانده‌اند است. بازی Patrick’s Parabox در جشنواره‌ی بازی‌های مستقل سال ۲۰۲۰ برنده‌ی جایزه‌ی Excellence in Design شد و همچنین از منتخبین جشنواره‌ی IndieCade 2019 بود و امتیاز آن در فروشگاه استیم ۱۰ از ۱۰ است.

ساعت پخش سریال سوران از شبکه افق 【بازپخش، اسامی بازیگران و داستان】

گیمرها با کمک این سرویس می‌توانند به تعداد زیادی بازی دسترسی داشته باشند. Xbox Game Pass هم روی کنسول ایکس باکس وان و هم بر روی ویندوز ۱۰ در دسترس است. بازیکنان ماهیانه با پرداخت حق اشتراک، می‌توانند به‌ تمام بازی‌ها دسترسی داشته باشند. شاید بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های نسل نهم طراحی نشده باشد، اما جلوه‌های بصری و به طور کلی کیفیت فنی و داستانی این بازی هر کسی را ترغیب به خرید آن می‌کند.

بهترین بازی PS5

همانطور که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند؛ Horizon Forbidden West به عنوان دنباله معنوی بازی Horizon Zero Dawn که سال 2017 منتشر شده بود، یکی از بهترین عناوین منتشر شده برای کنسول پلی استیشن 5 محسوب می‌شود. روی کنسول جدید سونی، این بازی با وضوح 4K و گیم‌پلی 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود که تجربه‌ای روان و جذاب را ارائه می‌کند. در مجموع، Elden Ring یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزیت های سرویس گیم پس آلتیمیت XBOX Game Pass Ultimate، بازی های فوق العاده آن است.

با مقایسه پی اس فور با ایکس باکس سری اس در می یابیم که پی اس فور اسلیم می تواند بازی ها را در حالت Full HD و پی اس فور پرو می تواند بازی ها را در حالت 4K اجرا کند. ایکس باکس سری اس در این زمینه یک میانه رو به حساب می آید و از اجرای بازی ها در رزولوشن 1440 پیکسل یا QHD پشتیبانی می کند. البته این کنسول قادر است بازی های را تا رزولوشن 4k ارتقا دهد تا تجربه بهتری داشته باشید. هرچند احتمالا تصور می‌کنید که بازی Slay the Spire اثر ساده‌ای است، اما باید بدانید که چرخه گیم‌پلی آن حسابی شما را به چالش می‌کشد و برای‌تان جذاب خواهد بود.

  معرفی 11 مورد از سایت‌های تخصصی برای گیمرها سفیرپیمنت