وبلاگ

معرفی بازی Returnal ؛ تریلر، داستان، گیم پلی و تاریخ انتشار پلازا

معرفی بازی Returnal ؛ تریلر، داستان، گیم پلی و تاریخ انتشار پلازا

به دست آوردن قدرت پرواز هم به شما کمک می‌کند که در نهایت بهتر به کاوش بپردازید. علاوه بر اکتشاف، بازی روی محیطی سرمایه‌گذاری می‌کند که اگرچه در ابتدا کوچک به نظر می‌رسد، اما المان‌هایی دارد که در نهایت شما را به دنیای بزرگ‌تری راهنمایی خواهد کرد. ایجاد یک سری آیتم‌های سفارشی هنوز در بازی امکان پذیر نیست و تنها یک گزینه منو برای ایجاد Room جدید وجود دارد. به نظر می‌رسد که این بخش تنها برای ایجاد Room های گفتگو کاربرد دارد.

  • تغییراتی در گیم پلی ایجاد شده است از جمله بهبود غلت زدن و زاویه دوربین بهتر.
  • با این حال هر بازی از سری که بازیکنان را به دوره‌های مختلف تاریخی می‌برد، می‌توان حکم سفر در زمان را برایشان داشته باشد.
  • با وجود راه‌های ارتباطی بسیار از طریق اینترنت، تعامل‌های مورد نیاز اجتماعی را می‌توانیم به راحتی انجام دهیم.
  • اول‌بوی مصداق بارز چنین پیکسل آرتی است و جهانی زیبا و خیال‌انگیز دارد.
  • بازی دچار نقص‌ها و مشکلات مختلفی است که بعضا لذت بردن از بازی را سخت می‌سازند.

مثلا اگر دوست دارید سلاح سرعتی باشد، از دسته سرعتی و آهن تیز برای سر شمشیر
خود استفاده می کنید که البته از آن طرف از نظر دفاعی ضعیف می شوید. در کل بازی Dauntless از تنوع
سلاح برخوردار است؛ جلوه های بصری سلاح ها هنگام ضربه زدن، بسیار فوق العاده است و از هر ضربه
ای که به هیولای مورد نظر می زنید، احساس قدرت و لذت می کنید. روپایی یکی از چندین مینی گیم درون دنیای Bully می باشد که شخصیت اصلی بازی یعنی جیمی می تواند بر روی آن شرط بندی کند. هدف اصلی بازی این است که یک توپ فوتبال را مرتباً بر روی هوا شوت کرده و از برخورد آن با زمین جلوگیری کنید. زمانی که جیمی پا به درون دایره آبی رنگی که محدوده این مینی گیم می باشد قدم می گذارد، لوییس به سوی وی شتافته و به او می گوید که من تو را به چالش می کشم.

  معرفی 11 مورد از سایت‌های تخصصی برای گیمرها سفیرپیمنت

بهترین بازی‌ها‌ی موبایل برای دوران قرنطینه

نظر شما در رابطه با بازی Valorant چیست؟ آیا توانسته توجه شما را به خود جلب کند؟ نظرات و تجربیات خود را با ما از طریق بخش کامنت‌ها در میان بگذارید. این بخش بسیار مشخص است.حالت های مختلف بازی شامل روش های مختلفی است که می توانید بازی را انجام دهید. این می تواند از حالت های مختلف دشواری تا حالات چند نفره و کمپین انفرادی متفاوت باشد.

اعلام تاریخ انتشار نسخه PSVR2 بازی No Man’s Sky

بازی در سبک نقش‌آفرینی و اکشن است و همان طور که از سبک بازی نیز پیدا است، شما در نقش یک جنگجوی خون‌خوار قرار می‌گیرید و با هر کشت‌وکشتاری که به راه می‌اندازید، بیش‌تر به اعماق تاریکی فرو می‌روید. سری بازی‌های Fallout تا مدت‌ها به عنوان بهترین بازی‌های ایزومتریک شناخته می‌شدند که به نوبه خود خارق‌العاده بود. درست است که Fallout با سبک بازی گذشته خود فاصله گرفته است اما این اقدام Bethesda را می‌توان در جهت مدرن‌تر کردن بازی دانست؛ اقدامی‌ که برای ما ستودنی است.

معرفی کی ام سی T8 پرو اتومات؛ غول چینی در راه ایران

مصرف مواد غذایی خود را کنترل کرده و بتوانید از هر آیتمی که روی زمین پیدا می‌کنید یک چیز جدید بسازید. برخی چیزها سمی بوده و نه تنها به سلامتی بازیکن کمکی نمی‌کنند، بلکه نتیجه عکس داده و سبب مشکلاتی برای شما می‌شوند. به هر شکل همان طور که از اسم ژانر بازی مشخص است، شما باید خود را جای شخصیت اصلی گذاشته و برای زنده ماندن تقلا کنید. در هر صورت حتی اگر ذره‌ای با بازی‌های Survival Simulator آشنایی نداشته‌اید، با خواندن این پاراگراف احتمالا، دست کم یک شناخت جزئی از این ژانر پیدا کرده‌اید. نسخه Early Access بازی نوید یک عنوان موفق و برای طرفداران سبک خود، یک بازی اعتیاد آور را می‌داد.

  بهترین سریال های خارجی و پرطرفدار 70+ سریال خرداد 1402