وبلاگ

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر در طول تاریخ + لینک دانلود پارسی دانلود

بهترین بازی های اکشن کامپیوتر در طول تاریخ + لینک دانلود پارسی دانلود

به زمانی که تاریخ عرضه بازی‌ها اعتبار داشتند و تاخیر خوردن بازی‌ها کم‌تر و کم‌تر بود. تاخیر خوردن بازی های 2022 به سال 2023 آخرین اثر کرونا در صنعت گیمینگ خواهد بود که باعث می‌شود سال 2023 سال بسیار بهتری برای گیمرها باشد. در این مقاله، تمام جزئیاتی که باید درباره این سرویس بدانید، از قیمت گرفته تا بازی‌های که اخیراً به آن اضافه شده‌اند، جمع آورده شده است. بازی پازل اول شخص اتمسفریک و رازآلود Scorn در رتبه بعدی لیست ما قرار دارد. Scorn دارای 12 دستاورد است که برآوردها نشان می دهد باز کردن قفل آنها بین 5 تا 6 ساعت طول می کشد، و اگرچه فهرست دستاوردهای آن ممکن است مرموز باشد، اما به طور کلی باز کردن قفل آنها بسیار آسان است.

  • اما آن ویژگی‌ای که باعث می‌شود نسخه‌ی آلتیمت به مجموعه‌ی بسیار با ارزش‌تری از نسخه‌ی معمولی تبدیل شود، وجود اشتراک Xbox Live Gold در آن است.
  • هر دستاورد به‌عنوان یک آیتم قابل جمع آوری شناسایی می‌شود، بنابراین در حین بازی، باید چشمان خود را برای چیزهای خاصی تیز کنید.
  • هنوز هم پس از گذشت تقریباً نیم سال از عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X عرضه این محصولات از تقاضا کمتر است.
  • اگر می‌خواهید به راحتی چالش های این بازی را پشت سر بگذارید، توصیه می‌کنیم از طریق یک راهنما پیش بروید.
  معرفی ۳۰ تا از بهترین بازی های پی سی تاریخ تا سال ۲۰۲۲ همراه با شرح داستان

توصیف سرویس Xbox Game Pass به عنوان «نتفلیکس بازی‌های ویدئویی» یک مقایسه خسته کننده و تکراری است، اما صادقانه بگویم، این توصیف همچنین یک جمع بندی کامل از نحوه عملکرد این سرویس است. عنوان ماجراجویی زیبا و ترسناک Beacon Pines هم برای بازی آسان و هم برای خط داستانی پر از تعلیق ارزش تجربه بالایی دارد. این عنوان با ده دستاورد خود که نزدیک به نیمی از آن‌ها مربوط به داستان بازی هستند ، می‌تواند در کمتر از شش ساعت به پایان برسد.

دانلود والپیپرهای زیبا به همراه تقویم مهر 1402

در صورتی که بازی آنلاین انجام می‌دهید، به اشتراک Xbox Live Gold نیاز دارید. قیمت اشتراک Xbox Game Pass Ultimate دو برابر است، اما ارزش بازی‌هایی که با خرید آن می‌توانید انجام دهید کنید و نحوه اجرای آن‌ها، به این افزایش قیمت می‌ارزد. خوشبختانه در حال حاضر می‌توانید به بازی‌های PC Game Pass بر روی کامپیوتر ویندوزی خود، دسترسی داشته باشید؛ در نتیجه این اشتراک یک سرویس ضروری برای طرف‌داران ایکس باکس، به حساب می‌آید.

سوالات متداول در رابطه با بهترین DNS برای ایکس باکس:

پس با خرید کنسول علاوه بر اجرای بازی‌ها با کیفیت بالا، خرج کمتری هم می‌کنید. برای مثال نرم‌افزار DosBox امکان اجرای بازی‌های سیستم عامل داس را به شما می‌دهد که شامل قدیمی‌ترین بازی‌های موجود برای پلتفرم PC می‌شود. شبیه‌ساز کنسول‌های قدیمی هم فرصتی را فراهم کرده تا بدون داشتن آن دستگاه‌ها، همچنان به عناوین‌شان دسترسی داشته باشید.

چگونه از داغ شدن ایکس باکس سری اس جلوگیری کنیم؟

پس از معرفی بازی اختصاصی مایکروسافت (فورزا) نوبت به معرفی بازی اختصاصی سونی برای کنسول است که در سال 2022 برای PC و لپ تاپ و پلفترم ویندوز هم عرضه شد. این بازی پس از مدت ها توانست نظر من را در مورد دنیای ابر قهرمان ها و دنیای مارول تغییر دهد. در دنیای GTA-V شما می‌توانید بین 3 کاراکتر معرفی شده جا به جا شوید؛ هر کاراکتر دارای ویژگی های اخلاقی خاص خودش است؛ فرضا شخصیت ترور که در اواسط بازی آزاد می‌شود و شما می‌توانید با آن بازی کنید، فردی خشمگین و بی اعصاب است. قبل از اینکه بخواهیم به این سوال پاسخ بدهیم که بهترین بازی های برای لپ تاپ های گیمینگ کدامند، اجازه بدهید به تعدادی از سوالات دیگر شما نیز پاسخ بدهیم. اول از همه اصلا لپ تاپ گیمینگ بخریم یا نه؟ چرا لپ تاپ گیمینگ بخریم؟ در مورد این سوال ما یک مقاله اختصاصی تدارک دیده ایم که می‌توانید ببینید.

  لیست بهترین بازی های 2023 معرفی بازی هایی که در سال بعدی عرضه خواهند شد آی‌تی‌رسان