وبلاگ

معرفی ۳۰ تا از بهترین بازی های پی سی تاریخ تا سال ۲۰۲۲ همراه با شرح داستان

معرفی ۳۰ تا از بهترین بازی های پی سی تاریخ تا سال ۲۰۲۲ همراه با شرح داستان

اما بهترین چیزی که می‌توان درمورد بازی دیز گان گفت، ماموریت‌های آن است. ماموریت‌های آن مشکل خاصی ندارد و برعکس بعضی وقت‌ها ممکن است از انجام آن هم لذت ببرید؛ اما این ماموریت‌ها بسیار بی روح هستند. در اینجا چیزی وجود ندارد که شما نتوانید در سایر بازی‌های بهتر تجربه کنید؛ مخصوصا در دوره‌ای که بازی‌ای مثل The Last of Us وجود دارد. انجام هر مرحله بستگی به نوع ابتکار عمل‌تان دارد؛ می‌توانید یک مرحله را بصورت مخفی‌کاری رد کنید، یا می‌توانید با استفاده از سلاح‌های دور بُرد یا نزدیک با بقیه مبارزه کنید.

  • از طرف دیگر، Horizon Zero Dawn پس از انتشار روی کامپیوتر، درگیر یک سری مشکلات مختلف بود و تجربه چندان جالبی رقم نمی‌زد.
  • گیم‌پلی آن دو بعدی است، اما کاراکترهای و المان‌های مربوط به کرفت بازی را می‌توانید تمام و کمال داشته باشید.
  • این بازی خوش‌سبک شما را یاد بازی‌های آرکید دهه ۸۰ میلادی می‌اندازد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
  • قابلیتی که به شما اجازه می دهد بخشی از Soul هایی که جمعاوری نموده اید را به صورتی گلوله ای سریع و مرگبار به سمت دشمنانتان پرتاب کنید.
  • به همین دلیل تنها چیزی که نصیب CD Projekt RED شد، بدنامی ‌و انتقاد بود.

در حالی که سختی در بسیاری از بازی‌های مخفی‌کاری وجود دارد ، تنچو گاهی اوقات از این ویژگی سوء‌استفاده می‌کند تا به شما یادآوری کند که شما ضعیف هستید. با این وجود، از نظر دشواری، مهاجم مقبره‌ی ۳ در سطح دیگری قرار داشت. اگر بخواهیم نسبت به این بازی عادلانه رفتار کنیم، باید گفت که این بازی اکشن که در دوران پلی‌استیشن ۱ عرضه شد، احتمالاً یک نسل زودتر از زمانی که تکنولوژی بتواند به‌درستی از آن پشتیبانی کند، منتشر شده است. در یک خط زمانی دیگر، ممکن است این اثر به‌خوبی بازی اول رچت اند کلنک می‌شد.

  قیمت قالب بتن و یا قالب فلزی 100*50

آخرین اخبار بازی و سخت افزار

به این ترتیب پلیر شما کنترل و عاملیتی بر نحوه تأثیر تصادفی بر وضعیت بازی دارد و شکست‌های آن‌ها به صورت رندوم احساس نمی‌شود. نقش آفرینی زمانی است که یک بازیکن نقش یک شخصیت بازی را بر عهده می گیرد. بازی هایی مانند Dungeons & Dragons با داشتن شخصیت های خاص خود ، با استفاده از آن شخصیت و موارد دیگر ، با دنیای بازی ارتباط برقرار کرده اند. هیدس 2 به‌راحتی قابلیت تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های سال 2023 را دارد.

به وقت انتخاب؛ برترین بازی‌های نقش‌آفرینی سال ۲۰۲۱

بله کاملا حق با شماست و اعلام شده به تیم تولید محتوا که لیست آپدیت بشه. با عضویت در خبرنامه میتوانید هر هفته از جدیدترین مقالات در حوزه‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید، مطلع شوید. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید. به زودی تریلر‌های زیرنویس‌ شدۀ بیشتری در اینستاگرام گیمفا قرار خواهد گرفت. در این بخش شخصیت های ولورانت و قابلیت‌های آن‌ها را با همدیگر بررسی می‌کنیم.

برای موفقیت در بازی باید کارهایی چون مبارزه با دشمنان زامبی شکل، کشاورزی، دامداری، شکار، خانه‌سازی و تولید لوازم محافظتی و رفاهی برای خودمان را انجام دهیم. پلتفرم‌های قابل‌اجرای این بازی شامل، کنسول‌های سونی (PS4-PS5)، کنسول‌های مایکروسافت (XBOX) و کامپیوترها با تمامی سیستم‌عامل‌ها هستند. این یک تجربه‌ی واقعاً زجرآور و دشوار است که بسیاری از گیمرهای ناآگاه را با جذابیت و ایده‌های خوب خود به دام انداخت.