وبلاگ

بازینامه گیم لیست ۱۵ بازی داستان محور تک نفره با باس فایت‌های جذاب بازینامه

بازینامه گیم لیست ۱۵ بازی داستان محور تک نفره با باس فایت‌های جذاب بازینامه

این بازی دارای سه قاره برای انتخاب است که شش کلاس در هر سه مرحله یکسان است. بازی آنقدر گسترده است که در ابتدا ممکن است گیج کننده باشد که چه کاری باید انجام شود ، اما با کمی شیرجه رفتن در منوها ، همه چیز مشخص می شود. Dying Light در دنیای پسا آخرالزمانی قرار دارد و دارای یک دنیای باز است اما به هیچ وجه افسرده کننده نیست. جو متشکل از یک بازی بیابانی زنده است ، جایی که همه چیز را می توان با آن تعامل داشت . بازی در ابتدا بسیار دشوار است ، و زامبی ها به راحتی شما را نابود می کنند. اما با پیشرفت ، یک مجموعه مهارت ایجاد می شود که اسلحه ها و مهماتی را برای از بین بردن زامبی ها در دست می گیرید.

  • این بسته‌ی الحاقی 9 خرداد برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شد و طبیعتا برای استفاده و دانلود آن باید بازی فیفا 18 را در اختیار می‌داشتید.
  • شایان ذکر است که یوبیسافت کماکان با نقشه‌ها و اپراتورهای جدید بازی را تغذیه می‌کند.
  • اقدامات هجومی این نوار را افزایش داده و دفاعی‌ها این نوار را کمتر می‌کنند.
  • می‌توانید برای دوستان خود هدیه ارسال کنید یا حتی هدیه دریافت نمایید.
  • در این بازی به‌جای بزرگ‌ کردن دایناسورها، باید آن‌ها را کشته یا اینکه از آن‌ها برای رویارویی با سایر بازیکنان یا دایناسورها استفاده کنید.
  • همچون بازی اول، فعالیت‌ها در دستینی ۲ بین مدل‌های بازی بازیکن در مقابل محیط و بازیکن در مقابل بازیکن تقسیم شده است.
  دانلود 10 تا از بهترین بازی های جنگی و اکشن آفلاین برای اندروید

Lumino City یک بازی سبک ماجراجویی و معمایی از استودیو State of Play Games است که ابتدا در سال ۲۰۱۴ دراختیار کاربران قرار گرفته بود. تمامی محیط‌های بازی از کاغذ، مقوا، نورهای مینیاتوری و موتورهای کوچک ساخته شده است. ساخت محیط بازی از نمونه‌های واقعی و نورپردازی فوق‌العاده آن شما را به‌تحسین سازندگان وا می‌دارد. درون محیط جذاب بازی شما می‌توانید المان‌های ماجراجویی و معمایی هوشمندانه‌ای را ببینید که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. در داستان بازی، پدربزرگ Lumi که درواقع محافظ شهر Lumino City است دزدیده می‌شود و شما باید برای پیدا کردن او در شهر گشت‌وگذار کرده و مکانیسم‌های شگفت‌انگیز این دنیای منحصربه‌فرد را کشف کنید.

دانلود فیلم پیغام رسان دوبله فارسی The Messenger 2019

در این بازی قدرت‌های جدیدی به مایلز ارائه شده که توانسته تاثیر زیادی در گیم‌پلی بازی داشته باشد. در این بازی شما می‌توانید شخصیت و داستان‌های جذاب را در کنار یکدیگر تجربه کنید. جنبه احساسی بازی به اندازه‌ای است که به سادگی می‌توانید بازی‌های گذشته مرد عنکبوتی را فراموش کرده و بازی‌های جدید را تجربه کنید. سیستم ارتقاء بازی صرفا به سنگ‌هایی به نام Charm، پیدا کردن تکه‌های باستانی و مراجعه به سازنده سلاح برای ارتقاء توانایی‌ها خلاصه شده است. در نتیجه برای آنکه بتوانید قدرت خودتان را افزایش دهید، باید با کشتن دشمنان Geo یا پول رایج بازی را جمع کنید، به فروشگاه‌ها مراجعه کنید و آیتم موردنظرتان را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. شیوه مبارزه شما تنها به قدرت سلاح، مهارت جدید یا پرتاب کردن روح‌تان خلاصه می‌شود و در نتیجه شاهد سلاح‌های جدید و متنوع نیستیم.

  قیمت گوشی هواوی 14 فروردین 1400 قیمت گوشی های هواوی امروز 1400 1 14

Uncharted: Legacy of Thieves Collection

شخصیت اصلی بازی به طور خودکار حرکت می‌کند و شما باید حرکت او را کنترل کنید که در دام نیفتد. اگر شما از آن دسته از کاربرانی هستید که به بازی‌های ماجراجویی و تفننی علاقه دارید حتما Summer Captures را دانلود و نصب کنید. از جمله بازی‌های خوب این ناشر می‌توان به Sonic the Hedgehog ،Kid Chameleon ،Ristar Classic ،Gunstar Heroes (و Hedgehog 2 و سونیک ۴) و… اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها مکانیزم، گرافیک، گیم‌پلی و داستان خاص خود را دارند. البته برخی از این بازی‌ها هم روایت داستانی خاصی ندارند و در سبک دوندگی بی‌نهایت هستنند.

بازی OlliOlii World

خدمه باید علاوه بر مبارزه با موجودات ترسناکی که که توسط مینیاتورهایی به تصویر کشیده می‌شوند، افرادی را که مشتاق خرابکاری کشتی از درون هستند، از میان بردارند. ارتباط مداوم تنها دفاع شما در برابر تلاش های آن‌هاست و این عنصر به خوبی با این حقیقت که نمی‌توانید به کسی اعتماد کنید، متعادل می‌شود. بازی به طور کلی یک معمای دشوار است که باید با آن دست و پنجه نرم کنید.