وبلاگ

دانلود کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile1 0.40 سیزن 7

دانلود کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile1 0.40 سیزن 7

برای اجرای Call of Duty Mobile روی کامپیوتر به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و تنها باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و پی سی فضای کافی برای دانلود بازی داشته باشد. بعد از اتصال کنترلر به گوشی می توان وارد بازی شد و در قسمت تنظیمات کنترل از صحت و درستی اتصال آگاه شوند. افرادی که گوشی اندرویدی دارند هم می توانند به سادگی این اتصال را انجام دهند. برای انجام اتصال کافی است پس از فشار دادن دکمه ‌های کنترلر، گزینه Pair New Device را در بلوتوث گوشی فعال کرد تا اتصال انجام شود.

  • یک کانال برای عملیات زیر آبی و هنرهای خیابانی بر روی ساختمان‌ها و میدان مرکزی آن وجود دارد.
  • در غیر این صورت، بازیکنان فقط باید به چرخش خود و بررسی اطرافشان ادامه دهند.
  • کالاف دیوتی (Call of Duty) سابقه طولانی در دنیای بازی‌ها دارد و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پی‌سی و کنسول‌ها به حساب می‌آید.
  • در فاصله کشته شدن، یک دوربین هوشمند لحظه‌ مرگتان را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید کسی که این بلا را سر شما آورده، شناسایی کنید؛ پس بلند شوید و انتقام سختی از او بگیرید.
  • کارشناسان این مجموعه بهترین راهکار را در جهت رفع فیلتر کالاف دیوتی موبایل به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

شما برای اینکه بتوانید این بازی را به بهترین شکل ممکن در گوشی خود اجرا کنید، نیاز به حداقل سیستم مورد نیاز دارید که در اندروید و iOS صدق می‌کنند. روی گوشی‌های آیفون، حتما باید از سیستم عامل iOS 9 یا بالاتر استفاده کنید و گوشی‌های آیفون 5s به بالا می‌توانند این بازی را با خوبی اجرا کنند. با این‌حال با گذر زمان این بازی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن در دنیا تبدیل شد و تا به امروز نیز موفق شده است تا این روند را حفظ کند. در خصوص این بازی امروزه اپلیکیشن‌های زیادی منتشر شده‌اند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است.

  15 بازی برتر PS5 با گرافیکی خیره‌کننده ساویس‌گیم

آموزش فعال سازی DNS Vanilla

با این حال، باید بگوییم که اگر دستگاه شما روت شده باشد، ممکن است هنگام راه‌اندازی PUBG New State یا در طول بازی، با مشکل داغ شدن یا خرابی مواجه شوید. اگر دنبال یک بازی اعتیادآور هستید که بتوانید ساعت‌ها وقتتان را با ان بگذرانید، حتما کال اف دیوتی را امتحان کنید. این بازی با ساختار جذابی که دارد اوقات فراغت شیرینی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با کـال آف دیوتی شما علاوه بر تفریح، تمرکز و تفکر استراتژیک را در خودتان تقویت خواهید کرد.

اخبار مرتبط با این کارزار

همین عمل موجب یک درگیری بزرگ در میان آمریکا و روسیه می شود ، در این میان روسیه در اقدامی تلافی جویانه به ساحل شرقی آمریکا حمله نظامی می کند. در مقابل نیروهای آمریکایی تحت نام گروه 141 به ریوی برزیل اعزام و تحت بازجویی از دلالان ماکاروف ، متوجه می شوند بزرگ ترین مخالف ماکاروف ، فردی به نام کاپیتان پرایس عضو گروه SAS می باشد. کاپیتان پرایس با همکاری با گروه 141 موافقت می کند اما همچنان بر این اعتقاد است که جنگ در ایالات متحده می بایست به پایان برسد.

بازی کالاف دیوتی موبایل چند گیگ است؟

می‌توانید حتی Scoretreaks های دشمنان خود را خنثی کرده و از آن‌ها به نفع خودتان استفاده کنید. با استفاده از تیرهای انفجاری، می‌توانید سلاح‌هایی مانند FHJ-18 را سریعا روی دشمن خود قفل کرده و امتیازات لازم را کسب کنید. برخی از آن‌ها هم حالت تله مانند دارند و با رد شدن دشمنان از کنار آن، منفجر می‌شوند. می‌توانید از این موارد در حالتی استفاده کنید که در برابر آتش و ضربه نیز مقاومت باشند.

  بهترین بازی های آنلاین اندروید و iOS تا سال ۲۰۲۲ ️+ لینک دانلود ماگرتا