وبلاگ

دانلود 10 تا از بهترین بازی های جنگی و اکشن آفلاین برای اندروید

دانلود 10 تا از بهترین بازی های جنگی و اکشن آفلاین برای اندروید

شما هم به عنوان فردی هستید که به صورت غیر قانونی به این گروه پیوسته اید و می خواهید به هر نحوی که شده با هر نوع تخریبی که ممکن است امتیاز های خود را بالا ببرید. از طرف کسانی که سازنده‌ی بازی بسیار خوب بر اساس مدیریت بیماری با نام Plague Inc. بودند، بازی Rebel Inc.، شما را در قامت یک مقام دولتی قرار خواهد داد. شما این وظیفه را خواهید داشت تا آرامش و سکون منطقه‌ای از کشور را در جنگ با شورشی‌ها، برقرار کنید. شما باید بر شهروندانی ارتقا یافته که ابزاری با نوآوری‌های جدید در اختیار دارند، پیروز شوید. شما باید میان استفاده از نیروهای خودی و نیروهای متحدین خارجی تعادل برقرار کنید.

  • این اثر که در دسته آثار معمایی جای می‌گیرد، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
  • ما همیشه برای انجام یک بازی تنبلانه، وقت اضافی داریم، چراکه حداقل در طول آن، نیاز به انجام کار زیادی نیست تا پیشرفتی حاصل شود.
  • در این بازی افسانه‌های اصلی وجود دارند که هر کدام مهارت‌های ویژه‌ای داشته و در بازی به کار گرفته می‌شوند.
  • اما بگذارید درباره دوران اوج Call of Duty با سری بازی‌های Modern Warfare صحبت کنیم؛ بازی‌هایی که تاثیر بزرگی روی ژانر شوتر اول شخص ایفا کردند.

در این مطلب قصد داریم بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های تفنگی را برای شما معرفی کنیم که بتوانید از بین بازی‌هایی که تا به حال آن‌ها را تجربه نکرده‌اید، یک یا حتی چند مورد را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید برای اوقات فراغت و دریافت بهترین برنامه‌های کاربردی برای انجام انواع فعالیت‌های روزانه. لینک مستقیم، رایگان و سریع، تست شده و امن با ترافیک نیم‌بها و نصب خودکار دیتا‍.

  بهترین بازی های اکشن کامپیوتر در طول تاریخ + لینک دانلود پارسی دانلود

بهترین بازی تفنگی آنلاین چیست؟

بازی جنگی PS4 با نام Marvel’s Guardians of the Galaxy نه تنها از نظر گیم پلی بلکه از لحاظ فنی نیز بسیار عالی و خوب ساخته شده است و می‌تواند نبردهای متنوع و به عبارتی رنگارنگی را برای شما خلق کند. از آنجایی که نسخه ۱ این بازی قبلاً ارائه شده است، داستان این بازی در ادامه داستان بازی در نسخه ۱ آن طراحی شده است. در واقع داستان به صورتی دنبال می‌شود که فردی به نام جوئل، یکی دیگر از شخصیت‌های بازی به نام الی را از دست گروهی که به گروه کرم‌های شب‌تاب معروف هستند، نجات می‌دهد. بلوغ و محبوبیت مجموعه بازی‌های Far Cry از نسخه سوم این مجموعه شروع شد و بعد از آن موفقیت بزرگ آن یوبیسافت بازی‌های بعدی را با کپی پیست همین فرمول و با تغییرات کمی اندک روانه بازار کرد. البته اگر قبلا به این مجموعه سری نزده‌اید ممکن است با عنوانین جدیدتر مثل Far Cry 6 هم که بیشترین شباهت را با نسخه سوم دارد، رابطه خوبی برقرار کنید. در واقع تکراری شدن بازی و عدم وجود نوآوری بزرگ صرفا مورد توجه کاربران قدیمی است.

از گیم پلی بازی The Callisto Protocol رونمایی شد

Immortal Rogue در سبک اکشن و روگ‌لایک است و سیستم مبارزات آن نیز به‌صورت هک اند اسلش طراحی شده است. در شروع بازی موبایل Immortal Rogue متوجه می‌شوید که باید در نقش یک خوناشام به‌دنبال شکار بگردید و کسانی سر راه شما قرار می‌گیرند را نابود کنید. زیرا Shadow of Death 2 از تاریکی و رنگ سیاه به زیبایی استفاده کرده و با قرار دادن پس زمینه‌های رنگی، تاثیرگذاری اتمسفر بازی را نیز دوچندان کرده است. همچنین Shadow of Death 2 در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز پیچیدگی خاصی ندارد و تنها در مواردی مانند ضربه زدن، استفاده از قدرت‌های ماکسیموس، جاخالی دادن و پرش خلاصه می‌شود. البته بازی در مراحل اولیه، روند ساده‌ای دارد و از شما مهارت خاصی را طلب نمی‌کند.

  برنامه threads اینستاگرام چیست + بررسی رقیب جدید توییتر

حالت چمپیونشیپ در واقع ترکیبی از حالت اول و دوم است و شما باید چندین تست را در بازه‌های زمانی خاص انجام داده و کمترین زمان را به ثبت برسانید. رقبای شما همه هوش مصنوعی هستند، اما قدرت و سرعت بالایی خواهند داشت و همچنان رقابت‌ها جذاب دیده می‌شود. بسیاری از ماشین‌های موجود در این بازی هندلینگ وحشتناکی دارند که سبب می‌شود که با کوچک‌ترین چرخشی کنترل خود را از دست بدهند. تنظیمات کنترلی بازی هنگام تنظیم صحیح هندلینگ ماشین، با نوع کنترل دلخواه شما چندان مفید نخواهند بود.